دستگیری سارقان 8 کیلو طلا



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت طلا

 

اخبار حوادث - دستگیری سارقان 8 کیلو طلا

چهار سارق زورگیر که با تعقیب مرد طلافروش و حمله به وی هشت کیلو طلای او را سرقت کرده بودند، روز گذشته از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، روز های پایانی اردیبهشت امسال مرد طلافروشی با خرید هشت کیلو طلا از بازار بزرگ تهران قصد عزیمت به اصفهان را داشت که در حوالی میدان منیریه تهران چهار سارق زورگیر او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و با سرقت طلاهای او متواری شدند.

در پی این حادثه، طلافروش اصفهانی که بشدت زخمی شده بود سکته قلبی کرد و به بیمارستان انتقال یافت.

با گزارش موضوع به مرکز فوریت های پلیسی 110 و حضور ماموران در محل پرونده این سرقت با دستور بازپرس هاشمیان در شعبه 11 دادسرای ناحیه 34 برای تحقیق و شناسایی سارقان به اداره 18 پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

با شروع تحقیقات ماموران با حضوردر محل و بررسی دوربین های شهری دو نفر از سارقان را شناسایی کردند و معلوم شد، مرد طلافروش از زمان خارج شدن از بازار از سوی سارقان تعقیب می شده و شاگرد مغازه ای که از آنجا طلا خریداری شده بود با سارقان همدست است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران این متهم را دستگیر کردند و او اعتراف کرد، از مدتی پیش نقشه سرقت از طلا فروش اصفهانی را طراحی کرده و مشخصات وی را در اختیار همدستانش قرار داده است.

با اعتراف متهم تیم های ضربت پلیس آگاهی تهران در یک عملیات همزمان روز گذشته چهار عضو این باند را دستگیر کردند و در تحقیق از آنها معلوم شد، سرکرده باند با سرقت هشت کیلو طلا به همدستانش گفته فقط یک کیلو طلا سرقت کرده و در مرحله بعد وی طلا​هارا تبدیل به شمش و سپس آنها را با سکه های طلا عوض کرده است تا ردی از طلا های دزدی نماند و با پول های سرقتی، خانه و خودرو خریده بود که تمامی اموال وی توقیف شد.

با اعتراف سارقان، ماموران در مرحله بعد چهار خریدار اموال مسروقه را نیز بازداشت کردند و متهمان با دستور بازپرس هاشمیان با قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند تا در ارتباط با دیگر سرقت های آنها تحقیق شود.

بر اساس آخرین خبر ها مرد طلافروش نیز در شرایط خوب جسمی به سر می برد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------