ربودن پسر 15 ساله برای رسیدن به پول



اخبار حوادث - ربودن پسر 15 ساله برای رسیدن به پول

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از پايان گروگانگيری و آزادي گروگان 15 ساله با انجام عمليات هدفمند پليسي در اين استان خبر داد.

سردار شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شكایت مادری مبنی بر اینكه دو نفر ناشناس پسرش را در شهرستان شاهین‌دژ گروگان گرفته و به كلانشهر ارومیه انتقال داده اند و با توجه به حساسیت وقوع جرم و پیشگیری از تبعات اجتماعی آن، موضوع در دستور كار یگان عملیاتی 110 انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكی بلافاصله تیمی مجرب و ماهر برای بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شده و در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر گروگانگیر در این زمینه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی پلیس دریافت وجه نقد از خانواده گروگان را انگیزه خود از آدم ربایی اعلام کردند، اظهار داشت: در این عملیات موفقیت آمیز نوجوان 15 ساله صحیح و سالم به كانون گرم خانواده بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان شد: هر دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------