ورود سارقان مسلح به منزل مردم با لباس نظامی!



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت مسلحانه

اخبار حوادث - ورود سارقان مسلح به منزل مردم با لباس نظامی!/باند 5 نفره سرقت متلاشی شد

معاون دادستان منوجان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره که مسلحانه از منازل مردم سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد ضیاءالدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره که مسلحانه از منازل مردم سرقت می‌کردند، بیان کرد: باند مذکور در یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی صورت گرفته، سه قبضه اسلحه و دو عدد بی‌سیم و 100 فشنگ جنگی و تعدادی خشاب از سارقان، کشف و ضبط شد.
 
معاون دادستان منوجان افزود: در تحقیقات اولیه، اعضای این باند تاکنون به سرقت مسلحانه سه دستگاه موتورسیکلت و ورود به عنف چهار منزل با استفاده از لباس نظامی اعتراف که تلاش برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: سارقان با سوء‌استفاده از لباس نظامی و معرفی خود به عنوان مأمور دولت و با در دست داشتن اسلحه و بی‌سیم و جعل حکم ورود به منازل افراد در شب، تقاضای بازرسی منازل را می‌کردند که پس از باز کردن درب منزل، تمام وجوه در منزل را سرقت و متواری می‌شدند.
 
ضیاء‌الدینی افزود: شگرد این افراد در عدم شناسایی خودرو، نصب شماره‌های جعلی بر روی پلاک اصلی خودرو بوده تا مورد شناسایی واقع نشوند.
 
وی عنوان کرد: سرکرده این گروه، سارق مسلحی است که دارای پرونده‌ای به اتهام حمل 250 کیلوگرم مواد مخدر بوده که پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کرده است.
 
معاون دادستان منوجان با اشاره به اینکه ورود ماموران به منزل باید حتما با حکم قضایی باشد، به شهروندان توصیه کرد در زمان مراجعه ماموران به درب منزل حتما کارت شناسایی معتبر و حکم قضایی را از آنان درخواست کنند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------