ادعای قتل به هواداری از دوست



اخبار حوادث - متهم از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد
ادعای قتل به هواداری از دوست

پسری که جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است در جلسه محاکمه با التماس از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد.

  ماموران پلیس یک‌سال قبل در جریان مرگ جوانی قرار گرفتند که مدتی قبل با ضربات متعدد چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود. با مرگ این جوان پدر و مادر او علیه قاتل فرزندشان شکایت کردند. بررسی‌ها نشان داد متهم این پرونده جوانی به نام مهرداد است که 18سال‌وشش‌ماه دارد و زمانی که مقتول را زخمی کرده توسط پلیس بازداشت شده اما آن زمان اتهام او ایراد جرح عمدی بود.

 

با توجه به مرگ مقتول اتهام قتل عمدی به مهرداد تفهیم شد. متهم در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت طرف درگیری دوستش بود و او در حمایت از دوستش مرتکب جنایت شده است. پرونده بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مهرداد روز گذشته برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شد. نماینده دادستان در ابتدای جلسه برای متهم درخواست مجازات کرد.

 

سپس اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار مجازات قصاص شدند آنها در پاسخ به صحبت‌های قضات که بخشش را بهتر از قصاص دانستند گفتند: تصمیم ما قصاص است و خواهان مجازات قاتل پسرمان هستیم. در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: درست است مقتول با ضربات چاقوی من به قتل رسید اما اصلا قصدم کشتن او نبود. روز حادثه یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت با فردی درگیر شده است. او از من کمک خواست من هم به کمکش رفتم چاقو هم همراهم بود.

 

بین دوستم و مقتول درگیری شدیدی اتفاق افتاد و من هم به حمایت از دوستم وارد دعوا شدم و مقتول را مجروح کردم، واقعا قصدم این نبود که او را بکشم و چون او به سمت من حمله کرد وی را زدم. چندروز اول هم زنده بود و نمی‌دانم چطور شد که پزشکان نتوانستند به او کمک کنند. بعد از متهم وکیل‌مدافع او در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد. در پایان بعد از اینکه متهم آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد به دست‌وپای اولیای‌دم افتاد و با گریه و التماس از آنها خواست او را به‌خاطر جوانی‌اش ببخشند و گذشت کنند اما اولیای‌دم قبول نکردند. قضات بعد از پایان جلسه محاکمه، برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------