فروش 12ميلياردي كارت شارژ جعلي تلفن همراه



اخبار حوادث - فروش 12ميلياردي كارت شارژ جعلي تلفن همراه

ماموران پليس آگاهي استان اصفهان، فردي كه اقدام به فروش ?? ميليارد ريال كارت شارژ تلفن همراه جعلي به شخص ديگري كرده بود شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش اعتماد، سرهنگ ستار خسروي، رييس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام خبر دستگيري يك كلاهبردار ميلياردي اظهار داشت: پس از دريافت خبري مبني بر توزيع كارت شارژهاي تلفن همراه جعلي در سطح استان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي‌ها و تحقيقات صورت گرفته عامل توزيع اين نوع كارت‌ها شناسايي و طي يك عمليات با هماهنگي مقام قضايي دستگير و براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي استان منتقل شد.

اين مقام مسوول گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته با اظهار بي اطلاعي از جعلي بودن كارت‌شارژها عنوان داشت كه آنها را از فردي كه خود را نماينده يكي از شركت‌هاي اپراتوري تلفن همراه معرفي كرده بود خريداري كرده تا با فروش آنها كسب درآمد كند اما پس از فروش چند نمونه از آنها متوجه جعلي بودن كارت شارژها شده بود، اما با اين وجود و براي اينكه متضرر نشود به فروش كارت‌ها ادامه داده بود.

خسروي اظهار داشت: با اعترافات توزيع‌كننده كارت‌شارژهاي جعلي، فروشنده اين كارت‌ها نيز شناسايي و ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در عمليات ديگري متهم اصلي پرونده را در مخفيگاهش دستگير كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم دو دستگاه كيس رايانه، يك دستگاه چاپگر ليزري، يك دستگاه لپ تاپ، و تعداد قابل توجهي مدارك و كارت‌هاي جعلي آماده براي فروش كشف شد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------