جزییات عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری زن معتاد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت خودرو

 

اخبار حوادث - جزییات عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری زن معتاد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران از دستگیری زن معتادی خبر داد که در نقاط مختلف شهر تهران اقدام به سرقت خودرو می کرد .

سرهنگ مهیار رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در اجرای طرح برخورد با سارقان، واحد گشت انتظامی کلانتری پردیس هنگام گشت زنی در میدان امام متوجه حرکت غیر معقول راننده خانم یک دستگاه خودرو پراید شده و برای متوقف کردن آن به راننده دستور توقف می دهند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شرق تهران ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس، از محل فرار کرده که بلافاصله تحت تعقیب قرار گرفته و در همین زمان پلاک و مشخصات خودرو از طریق مرکز پیام پلیس استعلام گرفته شده و  مشخص شد خودروی مذکور مدتی پیش در تهران به سرقت رفته است.
 
سرهنگ رستگاری در ادامه بیان داشت: در عملیات تعقیب وگریز ، راننده خودروی مسروقه کنترل خودرو را از دست داده و با گاردریل حاشیه اتوبان برخورد و متوقف می گردد .
 
وی با اشاره به دستگیری متهمه ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو سرقتی تجهیزات مسروقه ای شامل ضبط خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمه که اعتیاد به مواد روانگردان شیشه دارد ، در بازجویی انجام شده به سرقت خودرو اعتراف و انگیزه خود را تأمین هزینه موادمخدر عنوان نمود.
 
سرهنگ رستگاری خاطرنشان کرد : فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------