تصادف دزد تک‌رو در حمله خونین به زن جوان (+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,کیف‌قاپی

اخبار حوادث - تصادف دزد تک‌رو در حمله خونین به زن جوان

دزد تک‌رو در حمله خونین به یک زن خواست فرار کند که با خودرویی تصادف کرد و زمینگیر شد.

به گزارش ایران، ساعت 9 شب 4 شهریورماه بود که یک کیف‌قاپ خیابانی در حلقه محاصره مردم خشمگین گرفتار شد.

وقتی مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض خود را به خیابان‌سازمان آب رساندند با دیدن زن جوانی که دست راستش شکسته بود و پا و پهلوی راست وی نیز به‌خاطر کشیده شدن روی زمین زخمی بود، پی‌بردند دزد موتورسوار تک‌رویی اقدام به کیف‌قاپی از این زن کرده که هنگام فرار با یک 206 تصادف کرده و توسط مردم دستگیر شده‌است.

 با دستگیری این کیف‌قاپ تک‌رو و دستور بازپرس «موسوی» از شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی دست به کار شدند و پی بردند جوان تبهکار یکی از دزدان قدیمی به‌نام «علی محمد» است و تاکنون هفت بار به‌خاطر جرایم مواد مخدر، سرقت خودرو، سرقت از داخل خودرو و کیف‌قاپی روانه زندان شده است.

اظهارات شاکیه: زن جوان که دچار جراحت شدیدی نیز شده بود وقتی علی‌محمد کیف‌قاپی‌های زیادی را به گردن گرفت، گفت: در خیابان بهنام به سمت خانه در حال حرکت بودم، کیفم روی شانه سمت راستم بود که ناگهان یک موتورسوار به سمت من حمله‌ور شد و کیفم را سرقت کرد و باعث کشیده شدن من روی زمین شد.

سرهنگ «افشار احسانی‌فر» رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به اعتراف علی‌محمد به کیف قاپی‌های سریالی در مناطق مختلف شهر تهران، بازپرس موسوی خواستار انتشار عکس وی شد تا کسانی که در دامش افتاده‌اند به پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------