شلیک داماد به همسر و پدر زن



اخبار ,اخبار حوادث ,ضارب فراری

 

اخبار حوادث - شلیک داماد به همسر و پدر زن

مرد معتاد که پس از شلیک به همسر و پدرزنش در یکی از محله‌های غرب استان تهران متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، بیست و یکم مرداد ساکنان محله ای در شهرک اندیشه در غرب استان تهران با شنیدن صدای شلیک گلوله از خانه هایشان خارج شدند و مشاهده کردند مرد همسایه در حالی که لباس هایش خون آلود است و سلاح کلاشینکف به دست دارد، در حال فرار است.

همسایه ها با دیدن این صحنه و تهدید های مرد مسلح، از تعقیب وی صرف نظر کرده و با رفتن مقابل خانه همسایه مشاهده کردند همسر و پدر زن او با شلیک گلوله بشدت زخمی شده اند. در پی این حادثه آنها دو مجروح حادثه را به بیمارستان انتقال و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دادند.

کارآگاهان اداره اطلاعات و امنیت غرب استان تهران با اعزام به محل حادثه به تحقیق از همسایه ها پرداختند و در بازرسی از محل حادثه 9 عدد پوکه فشنگ به دست آوردند که از سوی متهم فراری شلیک شده بود.

جستجو ها برای دستگیری ضارب فراری ادامه داشت تا این که چند روز بعد گزارشی از بیمارستان در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می داد، مجروحان حادثه جان سالم به در برده و زنده مانده اند.

ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از آن دو پرداختند. آنها گفتند وقتی مهمان خانه شان را بدرقه می کرده اند، داماد خانواده به آنها شلیک کرده است.

با جمع بندی این اطلاعات، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری مرد مسلح فراری ادامــه داشت تا این که سرنخی از تردد وی در شهرستان هرسین استان کرمانشاه به دست آمد و دو روز پیش متهم فراری در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس اداره اطلاعات و امنیت غرب استان تهران ادعا کرد همسر و پدرزنش خودزنی کرده و قصد انتقام از او را دارند.اما در ادامه تحقیقات، وی به تیراندازی و سوءقصد اعتراف کرد و گفت: ماده مخدر شیشه مصرف می کردم و در پی توهم ناشی از آن به همسرم سوءظن پیدا کرده بودم. رفت و آمدهایش را بشدت کنترل می کردم و همیشه با او مشاجره داشتم. روز حادثه نیز تصمیم گرفتم وی را بکشم، اما پدرش هم خانه ما بود که به هر دو شلیک کردم و گریختم.

در پی اعتراف متهم، او با دستور برجسته، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، کارآگاهان سلاح متهم را که در بیابانی در نزدیکی محل خانه اش زیر خاک پنهان کرده بود، یافتند.

در پی این حادثه همسر متهم به خبرنگار ما گفت: همسرم حشیش و شیشه مصرف می کرد. هر بار که می خواستم اعتیادش را تـرک کند، توجهی نمی کرد و مرا کتک می زد، اما به خاطر داشتن دو فرزندم بدرفتاری هایش را تحمل می کردم.

وی اضافه کرد: حتی تلاش های خانواده ام که از او می خواستند اعتیادش ر ا ترک کند و به من و فرزندانم اهمیت دهد، بی فایده بود. این اواخر بدرفتاری های شوهرم بیشتر شده بود. او هر بار پس از مصرف شیشه وسایل خانه را به هم می ریخت و مرا کتک می زد.چند بار می خواست به بچه هایم آسیب بزند که مانع این کار شدم و بشدت کتک خوردم.

زن جوان یادآور شد: روز هایی که شوهرم در خانه بود تا صبح بیدار می ماندم که نکند توهم ناشی از مصرف شیشه باعث شود او فرزندانم را بکشد. همیشه سعی می کردم تا حد امکان فرزندانم را از او دور کنم، زیرا کودکانم از پدرشان بشدت می ترسیدند. با دستور قضایی تحقیق از متهم ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------