ناکامی ​2 آدم ربا در اخاذی 100 میلیون تومانی



اخبار حوادث - یکی از متهمان در محل قرار دستگیر و نوجوان 15 ساله نجات یافت
ناکامی ​2 آدم ربا در اخاذی 100 میلیون تومانی

دو مرد که با ربودن پسر پانزده ساله‌ای قصد اخاذی از خانواده او را داشتند، از سوی پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی دستگیر شدند و گروگان نوجوان نجات یافت.

به گزارش جام جم، روز های پایانی هفته گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شاهین دژ از گم شدن پسر پانزده ساله اش خبرداد. با تحقیق از این زن مشخص شد، فرزندش برای بازی با دوستانش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و جستجوهابرای یافتن وی بی نتیجه مانده است.

با دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای یافتن نوجوان گمشده آغاز و روز بعد شاکی با حضور دوباره در پلیس آگاهی گفت: مردی با من تماس گرفت و عنوان کرد، پسرم را ربوده و برای آزادی او 100 میلیون تومان خواست و صدای کمک خواهی پسرم را برایم پخش کرد.

با اطلاعات به دست آمده، ماموران با آموزش به این زن و خانواده اش از آنها خواستند تا در تماس بعدی آدم ربا در محل قرارحضور یابند.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند، مرد آدم ربا با خانواده شاکی تماس گرفته و از او خواسته 100 میلیون تومان پول درخواستی را درون کیفی گذاشته و به یکی از محله های شهر بیاورد.

ماموران با اطلاع از موضوع، محل را زیرنظر گرفتند، اما با گذشت چند ساعت مردآدم ربا در محل حاضر نشد.

روز بعد آدم ربا دوباره با خانواده نوجوان ربوده شده تماس گرفت و این بار محل قرار را تغییر داد و از آنها خواست به یکی از بوستان های شهرستان ارومیه آمده و با گذاشتن پول روی نیمکت پارک محل را ترک کنند و در غیراین صورت پسر نوجوان را خواهند کشت.

کارآگاهان اطراف بوستان را زیر نظر گرفتند و چند ساعت بعد مشاهده کردند، مردی در حال نزدیک شدن به والدین پسر ربوده شده است و هنگامی که برای برداشتن ساک پول به نیمکت پارک نزدیک شده بود، او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی گفت: من و همدستم دچار مشکلات مالی شده بودیم بنابراین تصمیم به آدم ربایی گرفتیم. با به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان مخفیگاه آدم ربا ها را شناسایی و با دستگیری دومین متهم، نوجوان ربوده شده را نجات دادند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------