پایان جستجوی زیرخاکی با دو جنایت



اخبار حوادث - پایان جستجوی زیرخاکی با دو جنایت

پسـر جـوان كـه در جست‌وجوي نقشه گنج مرتكب جنايت شده بود پس از دستگيري لب به اعتراف گشود. متهم با تيراندازي بي‌هدف برادرش و پسر صاحبخانه را از پا درآورده بود.

نيمه شب يكم تيرماه امسال صداي شليك چند گلوله سكوت يكي از روستاهاي حوالي خرم‌آباد را شكست. اهالي سراسيمه از خانه‌هاي خود بيرون آمده و خود را به محل تيراندازي رساندند. آنها پس از ورود به خانه يكي از اهالي با جسد دو مرد در حياط روبه‌رو شدند كه بر اثر اصابت شليك گلوله به قتل رسيده بودند.

در ادامه تيمي از ماموران براي بررسي موضوع خود را به محل جنايت رساندند. تحقيقات پليسي نشان داد يكي از قربانيان به نام محمد پسر صاحبخانه است اما هويت دومين قرباني نامشخص بود. تيم جنايي پس از بررسي‌هاي مقدماتي جسد قربانيان را به پزشكي قانوني منتقل كردند. صاحبخانه در جريان تحقيقات گفت: چند سال قبل دخترم با پسر جواني ازدواج كرد اما پس از مدتي آنها با هم اختلاف پيدا كردند.

 

شب حادثه دامادم همراه چهار مرد به خانه‌مان آمدند و دخترم و جهيزيه او را برگرداندند. دامادم گفت ديگر نمي‌خواهد با دخترم زندگي كند. محمد كه از اين مساله ناراحت شده بود با آنها درگير شد كه دامادم با يك اسلحه كلاشينكف شروع به تيراندازي كرد. در اين تيراندازي پسرم و فردي كه با او درگير شده بود هدف گلوله قرار گرفته و جان باختند.

با طرح اين ادعا ماموران با دريافت نيابت قضايي داماد خانواده به نام علي را دستگير كردند.

علي در جريان تحقيقات اظهار داشت: من به دليل اختلافاتي كه با همسرم داشتم تصميم به جدايي گرفتم به همين خاطر شب حادثه او را به همراه جهيزيه‌اش به خانه پدرش بردم اما هيچ تيراندازي انجام ندادم حتي اسلحه نيز به همراه نداشتم.

كارآگاهان به تحقيق در اين باره پرداخته و متوجه شدند اظهارات علي درست است. به همين خاطر دوباره از پدر محمد تحقيق كردند او كه متوجه شده بود پليس پي به دروغش برده است، اظهار داشت: دامادم در اين تيراندازي هيچ نقشي نداشت اما براي اينكه از او انتقام بگيرم اين ادعا را مطرح كردم. شب حادثه در خانه خواب بوديم كه متوجه سر و صدايي از داخل حياط شديم. محمد به حياط رفت كه صداي شليك چند گلوله را شنيدم. سراسيمه خود را به حياط رسانده و با جسد محمد و مرد غريبه روبه‌رو شدم.

كارآگاهان براي حل معماي اين جنايت شناسايي هويت قرباني ناشناس را در دستور كار خود قرار داده و در بررسي‌ها متوجه شدند مقتول نيما نام دارد. ماموران سپس به تحقيق از خانواده نيما پرداخته و متوجه شدند او شب حادثه به همراه برادرش از خانه خارج شده بود.

در ادامه برادر نيما به نام سهيل دستگير شد كه پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌ها بود كه در كار عتيقه بودم. چند روز قبل از اين جنايت يك نقشه گنج پيدا كرده و با بررسي آن متوجه شدم محل دفن زيرخاكي در حياط خانه محل جنايت است. به همين خاطر يك اسلحه تهيه كرده و همراه برادرم وارد خانه شديم. دو همدست‌مان نيز در بيرون خانه منتظر بودند. پس از ورود به حياط پسر صاحبخانه بيدار شد و با مشاهده ما شروع به داد و فرياد كرد. خيلي ترسيده بودم و به همين خاطر شروع به تيراندازي كردم وقتي به خودم آمدم متوجه شدم برادرم و پسر صاحبخانه را هدف گلوله قرار داده‌ام.

سرهنگ دالوند، رييس پليس آگاهي استان لرستان با اعلام اين خبر گفت: پس از اعتراف متهم به قتل همدستان او نيز بازداشت و اسلحه كلاشينكف نيز كشف شد. وي افزود: متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند.
اخبار حوادث -  اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------