قمه کشی دو پسر شرور در وسط اتوبان محلاتی



اخبار ,اخبار حوادث ,قمه کشی

 

اخبار حوادث - قمه کشی دو پسر شرور در وسط اتوبان محلاتی/پایان فرار اوباش زورگیر با شلیک 4 تیر پلیس

دو پسر شرور که در وسط اتوبان محلاتی اقدام به قمه کشی کرده بودند، با شلیک 4 تیر پلیس زمینگیر و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت یک بامداد شب گذشته بر اساس اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی در آدرس اتوبان محلاتی واحد گشت خودرویی این یگان به آدرس اعلامی اعزام و مشاهده شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که قمه و شمشیر در دست دارند در آدرس فوق در حال ایجاد رعب و وحشت بوده و از یکی از شهروندان نیز زورگیری کرده بودند که پس از مشاهده واحدهای گشت به سرعت متواری شدند.

در ادامه ماموران اقدام به تعقیب متهمان متواری نمودند که پس از اینکه به ایست های متوالی واحد توجهی نکردند با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 1 عدد تیر جنگی با اسلحه سازمانی بصورت هوایی نموده که فرد راکب از موتور پیاده شده و توسط واحد دستگیر گردید.

فرد ترک نشین نیز که به داخل پارک سهند گریخته بود ماموران به تعقیب وی پرداختند و مجدد پس از اینکه متهم به ایست های متوالی پلیس توجه نکرد افسر واحد گشت با اسلحه سازمانی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح  اقدام به شلیک 3 عدد تیر جنگی بصورت هوایی کرد که بلافاصله فرد متواری زمین گیر و دستگیر شد.

از متهم ردیف اول که هویت خود را "موسی" معرفی کرد یک عدد شمشیر کشف و ضبط گردید و متهم ردیف دوم نیز خود را به هویت "برهان" معرفی نمود.

سرهنگ علیرضا عظیمی رییس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری جهت تحققیات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------