عاقبت مرگبار رابطه پنهانی



اخبار حوادث - عاقبت مرگبار رابطه پنهانی

مرد افغان که با همدستی برادرزن ایرانی خود پسرعمویش را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

  جسد مردی افغان که از بالای کوه به پایین پرت شده ‌بود 29تیر سال89 پیدا شد.

 هرچند ابتدا به‌نظر می‌رسید رشید - مرد افغان- براثر حادثه از کوه پرت‌شده و جانش را از دست داده‌ است، اما وقتی جسد به‌پزشکی‌قانونی انتقال یافت مشخص شد ضربه‌ چاقو به‌گردن مقتول خورده و سپس از کوه به پایین پرت‌شده ‌است. تحقیقات بعدی نشان داد رشید با پسرعمویش محمود و مرد دیگری به کوه رفته‌ بود.

 

همچنین مشخص شد محمود از روز حادثه متواری شده و مردی که همراهش بود برادرزنش به نام کیومرث ‌است که او نیز خود را جایی مخفی کرده‌ است. محمود یک‌هفته بعد بازداشت شد. او اتهام قتل پسرعمویش را قبول کرد و گفت: چند روز قبل از این قتل نیمه‌شب بود که متوجه شدم پسرعمویم رشید با زنم زیبا رابطه دارد چون زن من ایرانی بود رشید به‌من حسادت می‌کرد.

 او درباره اینکه چطور متوجه شد زیبا و رشید باهم رابطه دارند، گفت: «نیمه‌شب بود من و زنم خوابیده بودیم که یکدفعه صدای زنگ پیامک تلفن همراه را شنیدم زنم تلفن همراه نداشت اما صدا طوری بود که فهمیدم صدا از طرف او می‌آید وقتی به او گفتم انکار کرد اما من زنم را گشتم و تلفن همراه پسرعمویم را در لباس زنم پیدا کردم و متوجه شدم کسی که پیامک داده پسرعمویم است. او تلفن را به همسرم داده‌ بود تا بتواند راحت ارتباط برقرار کند اما زمانی که من به خانه رسیده بودم زنم از ترس تلفن را در لباسش مخفی و فراموش کرده ‌بود آن را جای دیگری بگذارد و صدای پیامک باعث شد بفهمم این اتفاق افتاده ‌است.

 

در تحقیقات بعدی متوجه شدم آنها خیلی وقت است که با هم رابطه دارند و هروقت که من در خانه نیستم رشید به خانه‌ام می‌آید. تلفن را از همسرم گرفتم و بعد موضوع را به برادرزنم گفتم، با رشید تماس گرفتم و قرار گذاشتیم باهم به کوه برویم. وقتی به بالای کوه رسیدیم من به شماره پسرعمویم زنگ زدم و پرسیدم این‌شماره تو است؟ او پذیرفت، گفتم این تلفن دست زنم بود. سپس پرسیدم چرا این کار را کردی؟ بعد هم با برادرزنم به سمتش حمله کردیم و من به او چاقو زدم عقب‌عقب رفت و بعد هم از کوه پرت شد.»

اعترافات متهم در حالی بود که برادرزنش همچنان متواری بود. این متهم نیز یک‌سال بعد شناسایی و بازداشت شد. وی نیز اعترافات محمود را قبول کرد و کیفرخواست علیه دو متهم صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد. دیروز قرار بود دو متهم در شعبه74 دادگاه کیفری محاکمه شوند که به‌دلیل نبود وکیل یکی از‌متهمان و اولیای‌دم جلسه رسیدگی تجدید شد.
اخبار حوادث - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------