آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

حرفه‌ای ترین سارق طلا و جواهر دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,سارق طلا و جواهر

 

اخبار حوادث - حرفه‌ای ترین سارق طلا و جواهر دستگیر شد/ سرقتی‌هایی که منجر به مشکلات خانوادگی برای مالباختگان می‌شد

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق حرفه ای با سابقه 50 فقره پرونده مطروحه در محاكم قضایی استان خبر داد.

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در روزهای گذشته چندین فقره سرقت با موضوع و روش مشابه به صورتی كه اثری از سرقت را بجای نگذاشت و به مرور زمان صاحبان خانه متوجه انجام سرقت می شدند در پلیس آگاهی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با توجه به آنكه سارقان بسیار حرفه‌ای بوده و خانواده ها بعد از مدتها متوجه انجام سرقت و مفقود شدن اشیاء قیمتی همانند پول و طلا می شدند این امر باعث ایجاد اختلاف خانوادگی و مشكلات دیگر مانند طلاق می شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح كرد: به همین منظور تیمی ویژه از كارآگاهان با تجربه و حرفه ای بررسی موضوع و تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کردند و در نهایت كار آگاهان با بررسی شواهد و انجام تحقیقات از سارقان احتمالی، به این نتیجه رسیدند كه تمامی سرقت ها توسط فردی غیر از اعضاء خانواده مالباختگان به وقوع پیوسته است.

سردار میرفیضی تأكید كرد: همزمان نیز تحقیقات گسترده ای در صنف طلافروشی به صورت نامحسوس برای شناسایی مالخر احتمالی و یا فروش غیر مجاز طلاهای سرقتی انجام شد كه در نهایت یكی از طلافروشان موضوع خرید چند قطعه طلای سرقتی را به پلیس آگاهی اعلام كرد.

وی افزود: در پی بررسی های تكمیلی ، سارق 37 ساله ساكن گرگان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از شناسایی فرد و با توجه به آنكه این سارق حرفه ای بوده و ممكن بود پس از دستگیری به راحتی بزه های انتسابی را قبول نكرده و به جرم خود اعتراف نكند ، با انجام فعالیت اطلاعاتی ویژه در هنگام فروش طلاهای سرقتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار میر فیضی اظهار داشت: با دستگیری این سارق 37 ساله ، طلاهای سرقتی كه توسط این سارق به طلا فروشی های مختلف فروخته بود جمع آوری و به مشاهده مالباختگان رسانده و توسط آنها نیز شناسایی شد.

وی ادامه داد: در نهایت متهم پس از مشاهده مدارك محكم پلیس و با توجه به آنكه در هنگام فروش طلا های سرقتی دستگیر شده بود لب به اعتراف گشود و پرده از 50 فقره سرقت برداشت.

سردار میر فیضی خاطر نشان كرد: متهم با تشكیل پرونده و مستندات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------