آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

هفت‌تیرکشی همسر یک تاجر خودروهای لوکس



اخبار حوادث - هفت‌تیرکشی همسر یک تاجر خودروهای لوکس

همسر هفت‌تیرکش تاجر بزرگ خودروهای لوکس در تهران وی را مورد حمله قرار داد.روز شنبه یک تهدید با اسلحه در خیابان شریعتی در یک ساختمان تجاری به پلیس تهران گزارش شد.

به گزارش ایران، مأموران سریعاً در محل حاضر شدند و با بستن راه‌های فرار با هشدار به گروه مسلح وارد ساختمان شدند.این هفت‌تیرکشی که در اتاق رئیس شرکت صورت گرفته بود با دخالت پلیس و مذاکره با زن و مرد مسلح بدون هرگونه خسارت جانی و مالی به پایان رسید.

پس از انتقال این دو مهاجم به کلانتری 124 قلهک رئیس شرکت که از تاجران بزرگ خودروهای لوکس در پایتخت است به مأموران مراجعه کرد و اظهارداشت: چندی پیش متوجه شدم همسرم با همکاری وکیل شرکت قصد دارد از طریق مدارک و اسناد خودروهای من از مردم کلاهبرداری کند.

وی ادامه داد: من با این اقدام همسرم مخالفت کرده و بلافاصله از طریق دادگاه از همسر و وکیلم شکایت کردم و هم‌اکنون نیز شکایت من در حال رسیدگی است.

مرد ثروتمند افزود: در این میان همسرم وقتی متوجه شکایت من از وی و وکیل شد، همراه وی وارد محل کار من شده و پس از حضور در دفتر کارم با تهدید اسلحه قصد اخاذی داشته و خواستار سکوت من در برابر اعمال مجرمانه‌شان بودند که خوشبختانه با حضور بموقع پلیس به هدفشان نرسیدند.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------