قتل با لوله آهنی



اخبار حوادث - قتل با لوله آهنی

نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای فیروزکوه با قتل تمام شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیس ماموران انتظامی شهرستان فیروزکوه از وقوع یک نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف این شهر باخبر شده و به محل اعلام شده اعزام شدند.

پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که نزاع میان دو گروه صورت گرفته و در این بین یکی از طرفین نزاع به علت برخورد لوله‌آهنی بر سرش به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده و مابقی طرفین نزاع نیز از محل متواری شده‌اند.

مدتی بعد در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که فرد مضروب به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است که این موضوع تحقیقات ماموران را وارد فاز دیگری کرد و آنان به تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان سرعت بیشتری دادند تا اینکه مدتی بعد دو ضارب به هویت معلوم در مخفیگاهشان شناسایی شدند.

در ادامه با کسب مجوز مقام قضایی، دو متهم در جریان یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در حالی که سعی داشتند خود را از وقوع نزاع و قتل بی‌اطلاع جا بزنند در بازجویی‌هایی فنی و پلیسی سرانجام به بزه انتسابی اعتراف کردند.

سرهنگ کمانکش، رئیس رپلیس آگاهی شرق استان تهران با تایید این خبر گفت: علاوه بر این دو نفر، شش تن دیگر از عوامل نزاع و درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------