عاملان 2جنایت خانوادگی، پشت میله‌های زندان



اخبار حوادث - عاملان 2جنایت خانوادگی، پشت میله‌های زندان

تحقیق از عاملان دو جنایت خانوادگی که در حوادث جداگانه پدر و برادر خود را کشته‌اند، در جریان است. در اولین پرونده، دوبرادر که پدرشان را به قتل رسانده‌، بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.

کارآگاهان جنایی استان فارس چندی قبل در جریان مرگ مردی میانسال قرار گرفتند و وقتی به خانه او رفتند جنازه متوفی به نام محمود را در حالی‌که غرق‌درخون بود مشاهده کردند و فهمیدند این مرد با اصابت ضربه چاقو کشته شده است.

 

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی به تحقیق درباره این جنایت پرداختند و فهمیدند هیچ نشانه‌ای از ورود فرد غریبه به خانه وجود ندارد و از طرفی سرقتی نیز از منزل انجام نشده است؛ به همین دلیل احتمال دادند جنایت توسط اعضای خانواده مقتول انجام شده باشد. ماموران روی این فرضیه تمرکز کردند و بعد از انجام تحقیقات گسترده متوجه شدند محمود با همسر و دوپسر خود به شدت اختلاف داشته و آنها مرتب با هم درگیر می‌شدند.


همسر محمود وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، اسرار مرگ همسرش را فاش کرد و گفت: «محمود مرد بداخلاقی بود و ما همیشه با هم جروبحث می‌کردیم. دعواها و اختلافات ما پسرانم را هم آزار می‌داد به همین دلیل آنها هم با پدرشان مشکل داشتند اما محمود حاضر نبود رفتارش را اصلاح کند، تا اینکه روز حادثه شوهرم دوباره با من درگیر شد.

 

درحالی‌که مشغول داد و فریاد بود یکی از پسرانم جلو آمد و دخالت کرد به این ترتیب دعوا بالا گرفت و پسر دومم هم وارد ماجرا شد. آن دو در نهایت به پدرشان حمله کردند و با چاقو ضربه‌ای به او زدند.»ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به بازجویی از دو برادر پرداختند. آنها اتهام قتل پدرشان را پذیرفتند و گفتند قصد نداشتند او را بکشند.

 

اما چون از رفتارهای وی به ستوه آمده بودند با او درگیر شدند و درحالی‌که از شدت خشم توان کنترل رفتارشان را نداشتند به پدرشان حمله‌ور شدند. دو برادر از کاری که کرده بودند ابراز پشیمانی کردند. بنابراین گزارش، پرونده دو متهم در مرجع قضایی در حال رسیدگی است. در جنایت دوم، مردی که متهم است برادرش را به قتل رسانده در بازجویی‌های پلیسی جزییات جنایت را شرح داد.

 

این متهم 37ساله که مجید نام دارد همراه برادرش زندگی می‌کرد. هر دو برادر به موادمخدر اعتیاد داشتند و چندبار به زندان افتاده بودند تا اینکه بعد از مرگ پدر، ارثیه کلانی به آنها رسید و خانه‌ای خریدند. دو برادر پس از آن با هم زندگی می‌کردند و یکی از دوستان مجید به نام ناصر که در زندان با هم آشنا شده بودند نیز مرتب برای مصرف مواد به منزل آنها می‌رفت تا اینکه درنهایت مجید و ناصر دست به جنایت زدند و بازداشت شدند.

 

مجید در اعترافاتش به ماموران گفت: «چون ثروت زیادی به ما رسیده بود معتادان و سابقه‌داران دورمان جمع شده بودند، ناصر هم یکی از آن افراد بود که با ما زندگی می‌کرد. خانه در اصل برای برادرم بود و من هم همانجا می‌ماندم اما هر از گاهی با هم و سر مصرف ماده مخدر شیشه دعوا می‌کردیم، روز حادثه هم همین اتفاق افتاد و من و ناصر، برادرم را کتک زدیم بعد او را درحالی‌که زخمی شده بود داخل یکی از اتاق‌ها زندانی کردیم.

 

برادرم از ما خیلی قوی‌تر بود به همین دلیل می‌ترسیدیم در را به رویش باز کنیم و در مدتی که آنجا زندانی بود آب و غذا را از طریق پنجره به وی می‌رساندیم تا اینکه بعد از گذشت سه‌روز متوجه شدم برادرم از خواب بیدار نمی‌شود به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم.»متهم به قتل ادامه داد: «وقتی امدادگران آمدند گفتند برادرم فوت شده است برای اینکه مرگ او گردن ما نیفتد به دروغ گفتیم ما قصد داشتیم او را ترک بدهیم و به همین دلیل وی را در اتاق زندانی کرده بودیم که این اتفاق افتاد اما در نهایت مشخص شد برادرم به‌خاطر ضرباتی که ما به او زده بودیم فوت شده است.»

 

ناصر نیز در ادامه تحقیقات تحت بازجویی قرار گرفت و همین اظهارات را تکرار کرد و گفت به منظور مصرف مواد مخدر به خانه دو برادر رفت‌وآمد داشته است. در حال حاضر تحقیقات پیرامون این قتل ادامه دارد.
اخبار  حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------