آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خانم دکتر قلابی چشم‌پزشکی می‌کرد



اخبار حوادث - خانم دکتر قلابی چشم‌پزشکی می‌کرد

زن جوان با جعل هویت و مدارک یک چشم‌پزشک اقدام به راه‌اندازی مطبی در جنوب شرق تهران کرده و بیماران را ویزیت می‌کرد.

به گزارش همشهری، چند روز پيش چشم‌پزشكي به يكي از كلانتري‌هاي تهران رفت و خبر از فعاليت يك دكتر قلابي داد.

 

اين زن گفت: من در محدوده خيابان كارگر مطب دارم اما مدتي پيش متوجه شدم كه فردي با هويت من اقدام به راه‌اندازي مطبي در جنوب شرق تهران كرده و دست به ويزيت بيماران مي‌زند. ابتدا تصور كردم كه ماجرا فقط يك تشابه اسمي است اما در تحقيقاتي كه انجام دادم فهميدم كه اين فرد نام و مدارك من را جعل كرده و حتي مهري، درست شبيه مهري كه من دارم، با همان شماره نظام پزشكي تهيه كرده و از آن براي مهر كردن نسخه‌هاي پزشكي استفاده مي‌كند.

از آنجا كه اقدام اين فرد ممكن است باعث آسيب رسيدن به مراجعان و بيماران شود، تصميم گرفتم ماجرا را به پليس خبر دهم. با اظهارات اين زن تيمي از مأموران كلانتري تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند. بررسي‌هاي انجام شده نشان مي‌داد كه اظهارات زن جوان حقيقت دارد و فردي با جعل مهر شاكي و معرفي خود به‌عنوان اپتومتريست، اقدام به ويزيت بيماران كرده و حتي نسخه تعيين شماره عينك نيز برايشان صادر مي‌كند. مأموران همچنين متوجه شدند كه خانم دكتر قلابي براي اينكه مشتريان بيشتري جلب كند اقدام به ارائه تخفيف‌هاي ويژه به بيماران كرده است.

با گزارش ماجرا به مقام قضايي، دستور بازداشت چشم‌پزشك قلابي صادر شد و مأموران در نقش بيمار راهي مطب وي شدند و او را كه سرگرم ويزيت بيماران بود دستگير كردند. متهم سعي كرد با سر و صدا و جوسازي از دستگيري خود جلوگيري كند اما موفق نشد و در نهايت به دام افتاد. او پس از انتقال به كلانتري وقتي در برابر شاكي پرونده قرار گرفت به جرم خود اعتراف كرد و اين پرونده با تكميل تحقيقات در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------