آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عمه نقشه کشید، برادرزاده کشت



اخبار حوادث - عمه نقشه کشید، برادرزاده کشت

زن جنايتكار براي رهايي از بداخلاقي‌هاي همسرش سناريوي قتل او را با همدستي برادرزاده‌اش اجرا كرد. پسر جنايتكار به اتهام قتل عمد و عمه‌اش به اتهام معاونت در قتل پاي ميز محاكمه قرار مي‌گيرند.

بامداد شانزدهم بهمن سال 91 ماموران پليس آگاهي در جريان قتل مرد جواني در يكي از بوستان‌هاي شهر ري قرار گرفتند. در ادامه تيمي از ماموران با حضور در محل جنايت متوجه شدند جسد متعلق به فرد 37 ساله‌يي به نام مهدي است كه با ضربات چاقو به قتل رسيده است. همسر مقتول كه در محل جنايت حضور داشت در جريان تحقيقات گفت: ساعت 5:30 صبح همسرم براي خريد نان از خانه خارج شد اما ديگر بازنگشت.

 

وقتي غيبتش طولاني شد به موضوع مشكوك شده و به طرف نانوايي رفتم كه با جسد او در پارك روبه‌رو شدم. كارآگاهان كه به اظهارات زن 30 ساله مشكوك شده بودند تحقيقات را روي او متمركز كرده و دريافتند مهدي و همسرش از مدت‌ها قبل بر سر مالكيت خانه با يكديگر اختلاف داشتند. با كشف اين سرنخ زن جوان به نام نسرين به اداره آگاهي احضار شد كه پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشود و جزييات قتل مهدي را فاش كرد. وي درباره انگيزه‌اش گفت: در ابتداي زندگي‌مان مهدي سند خانه را به نام من كرد.

 

همين موضوع باعث اختلافات خانوادگي شد و مهدي از من مي‌خواست كه سند را به نام او كنم. وقتي مخالفت كردم او شروع به بدرفتاري كرد به طوري كه تصميم به طلاق گرفتم اما با وساطت فاميل از اين كار منصرف شدم. مهدي مدام بهانه‌گيري مي‌كرد و سر هر موضوعي من را كتك مي‌زد. بدرفتاري‌هاي او باعث شد حتي يك بار دست به خودكشي بزنم. ديگر ادامه اين زندگي برايم سخت بود به همين خاطر از برادرزاده 19 ساله‌ام به نام حميد خواستم كه دركشتن همسرم به من كمك كند.

با اين اعترافات حميد نيز دستگير شد و در بازجويي‌ها گفت: هر وقت به خانه عمه‌ام مي‌رفتم او از بدرفتاري‌هاي شوهرش مي‌گفت به همين خاطر تصميم گرفتم در قتل با او همدستي كنم. روز حادثه به دليل مصرف شيشه حال و روز خوبي نداشتم به همين خاطر در مقابل خانه عمه‌ام منتظر ايستادم و وقتي مهدي از خانه خارج شد او را با ضربه‌هاي چاقو كشتم.

 

بعد هم از صحنه فرار كرده و موضوع را تلفني به عمه‌ام گفتم. پس از اعتراف متهمان به اين جنايت و بازسازي صحنه قتل پرونده با صدور كيفرخواست براي محاكمه به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. عمه و برادرزاده جنايتكار به زودي در شعبه 74 داگاه كيفري پاي ميز محاكمه خواهند ايستاد.

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------