جنايت جوان شيشه اي در عمق ۱۵متري چاه



اخبار حوادث - جنايت جوان شيشه اي در عمق ۱۵متري چاه

جوان معتادي که پس از مصرف شيشه، پدرش را در عمق ۱۵متري يک چاه به قتل رسانده بود، با صدور دستوراتي از سوي قاضي ويژه قتل عمد دستگير شد.

به گزارش خراسان، سه شنبه گذشته زني به پاسگاه انتظامي گوجگي رفت و از مفقود شدن همسرش خبر داد. او گفت: همسر و پسرم داخل باغ مشغول حفر چاه آب بودند که پسرم نزد من آمد و گفت: پدر مي خواهد با يکي از کارشناسان کشاورزي به مشهد برود.

 

او مقداري پول و لباس هاي همسرم را از من گرفت تا براي او ببرد ولي ديگر از شوهرم خبري ندارم! اين در حالي است که وقتي با خانم کارشناس تماس گرفتم او مدعي شد که من از يک هفته قبل به روستاي خورعليا نيامده ام و همين موضوع مرا نگران کرده است. در پي اظهارات اين زن، چاه مذکور نيز چند بار مورد بررسي قرار گرفت اما جز خاک در عمق چاه چيزي ديده نمي شد؛ اين در حالي بود که اثري نيز از پسر فرد گمشده نبود.

 اين گزارش حاکي است، پس از اعلام ماجراي اين پرونده به قاضي سيدجواد حسيني(قاضي ويژه قتل عمد) وي با صدور دستوري از نيروهاي انتظامي خواست که فردي مقني را به درون چاه بفرستند تا به جست و جوي مرد ۵۵ساله بپردازد چرا که مقام قضايي با توجه به اظهارات همسر مرد گمشده که گفته بود «پسرم معتاد به شيشه است و سابقه سرقت دارد»، احتمال مي داد که درون چاه راز نهفته اي وجود دارد.

بنابراين گزارش، همزمان با اجراي دستور قضايي، جسد مرد از زير خاک هاي عمق چاه در حالي نمايان شد که تعدادي سنگ بزرگ نيز روي جسد قرار گرفته بود! با کشف جسد، تلاش نيروهاي انتظامي هم به نتيجه رسيد و پسر ۲۷ساله مقتول نيز دستگير شد.

او که در ابتدا سعي مي کرد خود را بي خبر از ماجرا نشان بدهد وقتي در برابر سوالات تخصصي قاضي قرار گرفت، گفت: آن روز پدرم از من خواست که چراغ قوه را شارژ کنم، من هم به اين بهانه به اطراف باغ رفتم و شيشه مصرف کردم اما پدرم سر رسيد و مرا هنگام مصرف مواد مخدر مشاهده کرد او که به شدت عصباني شده بود، به من ناسزا گفت و دوباره به درون چاه بازگشت. من که از حرف هاي او ناراحت شده بودم ۲سنگ بزرگ را از کنار ديوار باغ برداشتم و به داخل چاه انداختم سپس با ريختن سنگ و خاک، پدرم را در چاه دفن کردم. پس از آن هم تخته اي را سر چاه گذاشتم و به بهانه رفتن پدرم به مشهد، از مادرم پول گرفتم و فرار کردم.

اظهارات معتاد شيشه اي در حالي است که بررسي هاي قاضي حسيني در محل وقوع حادثه نشان داد سنگ هاي داخل چاه با سنگ هايي که مورد استفاده براي حفر چاه قرار گرفته است، فرق دارد. در همين حال پسر مقتول به اتهام جنايت و با صدور قرار بازداشت موقت از سوي قاضي ويژه قتل عمد در اختيار کارآگاه سلطانيان (افسر پرونده) قرار گرفت تا تحقيقات بيشتري در اين باره انجام شود.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------