جزئیات دستبرد افغان ثروتمند از یک شرکت خصوصی



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - جزئیات دستبرد افغان ثروتمند از یک شرکت خصوصی/انگشت نگاری راز سرقت را فاش کرد

یک تبعه افغان كه اقدام به سرقت از یك شركت خصوصی در مشهد کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشكی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات دستگیری سارق تبعه افغان گفت: در پی اعلام سرقت لوازم اداری و تجهیزات رایانه ای یك شركت خصوصی واقع در خیابان مولوی مشهد ،‌موضوع در دستور كار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با طرح شكایت به پلیس آگاهی و مطالعه پرونده ، اكیپی از كارآگاهان پایگاه غرب موضوع را در دستور كار خود قرار داده و طی بازدیدی از شركت  ،‌اقدام به اثر برداری و انگشت نگاری محل نمودند.

وی افزود:‌ پس از مستند سازی و جمع آوری ادله های موجود در محل سرقت ،‌آنها را به آزمایشگاه تخصصی جرم پلیس آگاهی ارسال کردند و با بررسی های بعمل آمده ،‌نهایتا كارشناسان اعلام داشتند كه احتمالا سرقت داخلی توسط شخص آشنایی صورت گرفته كه در این خصوص كاراگاهان پایگاه غرب با هماهنگی قضایی اقدام به انگشت نگاری از كاركنان آن شركت کردند.

كارآگاه بیدمشكی در ادامه بیان داشت: ‌سرانجام كارآگاهان فردی از سرمایه گذاران شركت را به هویت معلوم كه تبعه افغانستان بود شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه غرب پلیس آگاهی منتقل نمودند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: متهم در اعترافاتش چنین بیان داشت كه با سرمایه گذاری در شركت ،‌هیچ گونه سود و یا پاسخی دریافت ننموده است و برای جبران سرمایه خود اقدام به سرقت از شركت مذكور نمودم.

 كارآگاه بیدمشكی خاطر نشان کرد:كاراگاهان توانستند با هماهنگی قضایی در بازرسی بعمل آمده از منزل متهم كلیه اموال مسروقه را كشف و تحویل مالباخته نمایند و در این خصوص پرونده تكمیلی تشكیل و متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------