آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

۱۷۸ شاکي از مدير يک شرکت قلابي زيارتي



اخبار حوادث - ۱۷۸ شاکي از مدير يک شرکت قلابي زيارتي

تعداد شاکيان مدير شرکت قلابي زيارتي به ۱۷۸ نفر رسيد اين زن کلاهبردار پس از ۴ سال به کمک يکي از شاکيان در يک قرار صوري دستگير شد.

 به گزارش خراسان، کلاهبردار حرفه اي طعمه هاي خود را از ميان مشتاقان به زيارت عتبات عاليات انتخاب مي کرد او با اين حيله که شرکت زيارتي دارد و نسبت به شرکت  هاي ديگر با مبلغ کمتري براي عتبات عاليات ثبت نام ‌مي‌کند گروهي از مردم را اغفال و با دريافت مبلغ ۴۵۰ هزار تومان از هر کدام در سال ۸۸ به ظاهر براي آن ها در عتبات عاليات ثبت نام مي کرد اين کلاهبردار که شکار طعمه هاي خود را در سال  ۸۸ از شهرستان سرخس شروع کرد

 

کاروان هاي ثبت نام شده را در برخي مواقع تا مرز هدايت مي کرد و پس از خروج از مرز آدرس هتل و محل اقامت در شهرستان هاي نجف يا کربلا را هم مي داد و مي گفت شما برويد من با کاروان بعدي مي آيم اين در حالي بود که چنين هتلي در کار نبود يا اگر هم بود هتل مورد نظر اعلام مي کرد که از قبل هماهنگ نشده است.

 

در اين هنگام او ديگر تلفن همراه خود را خاموش مي کرد يا جواب نمي داد البته او وقتي شگردش لو رفت محل سکونتش را تغيير داد و در مشهد با چهره اي ديگر در قالب يک خيّر به کلاهبرداري پرداخت. او به عنوان کمک به جوانان نيازمند، تهيه جهيزيه و نگهداري اطفال بي سرپرست به شيادي پرداخت و خيران را سرکيسه مي کرد. او وقتي ديد اين حناي او هم رنگ باخته و نمي تواند در اين قالب به کلاهبرداري ادامه دهد در قالب خريد خودروي اقساطي براي متقاضيان اقدام کرده و پس از دريافت قسط اوليه متواري مي شد.

 

 اکنون اين پرونده که ۱۷۸ شاکي دارد در شعبه ۸۰۷ مجتمع قضايي شهيد قدوسي زير نظر بازپرس رضوي در حال بررسي و تکميل مراحل قضايي است.

 

از مدت ها قبل سازمان حج و زيارت به مردم هشدار داده بود که در شرکت هاي رسمي و داراي مجوز ثبت نام کنند. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------