هفت تیرکش فراری دستگیر شد



اخبار حوادث - هفت تیرکش فراری دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری قاتل فراری در بزرگراه شهید همت تهران خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ قدرت الله دالوند گفت: دوم اسفند ماه امسال یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق خرم آباد از طریق فوریت های پلیسی 110 به اطلاع ماموران نیروی انتظامی رسید، که در این حادثه تعداد چهار نفر زخمی و پرونده در اختیار پلیس اطلاعات استان لرستان قرار گرفت.

وی افزود: بعد از چند روز یک نفر از مجروحان به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد که با توجه به وظیفه ذاتی در تعقیب پرونده، اطلاعات حادثه از پلیس اخذ و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره ی مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت و بعد از چند روز سرنخی از قاتل فراری به دست آمد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد که قاتل متواری پس از قتل بلافاصله شهرستان خرم آباد را به مقصد تهران ترک کرده است، اظهار کرد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی مخفیگاه قاتل شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت دستگیری وی عازم تهران شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در مخفیگاه متهم متوجه شدند که وی داخل مخفیگاه نبوده و هم اکنون در بزرگراه همت در حال تردد است لذا سریعا وارد عمل شده و در بزرگراه همت به تعقیب متهم پرداخته و در نهایت خودرو متهم را با یک تصادف جبری متوقف ساخته و این قاتل فراری را دستگیر نمودند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی لرستان به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از تیر اندازی خصومت شخصی و کینه قبلی بیان نمود.

گفتنی است؛ متهم سال گذشته نیز به یک دستگاه مینی بوس در ایرانشهر تیراندازی کرده بود که پس از گذراندن پنج ماه زندان به قید وثیقه آزاد شده بود.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------