مردی حساب باجناقش را خالی کرد



اخبار حوادث - مردی حساب باجناقش را خالی کرد

پلیس فتای غرب استان تهران مردی را که به قصد انتقامگیری از باجناقش 30 میلیون تومان او را با اینترنت سرقت کرده بود، دستگیر کرد.

به گزارش جام جم ، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از سرقت میلیونی حساب بانکی اش خبر داد.

او گفت: وقتی برای انتقال مبلغی پول از حسابم به بانک رفتم، پی بردم 30 میلیون تومان از پول هایم طی چند مرتبه اینترنتی سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس احمدی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری دزد اینترنتی آغاز شد تا این که ماموران در ادامه با به دست آوردن اطلاعاتی از سارق او را در شهریار دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا اظهارات متناقضی را بیان و ادعا کرد شاکی را نمی شناسد. در ادامه با احضار شاکی به پلیس فتا و در مواجهه حضوری به محض دیدن متهم، گفت او باجناقش است. در مرحله بعدی تحقیقات، دزد آشنا اعتراف کرد به دلیل اختلافات خانوادگی با شاکی و به قصد انتقام به این کار دست زده است.

وی افزود: چندی پیش با امانت گرفتن کارت اعتباری باجناقم و دریافت رمز اینترنتی حساب وی ، 30 میلیون تومان از موجودی او را برداشت کرده ام.
اخبار حوادث -  جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------