شوهرکشی با چکش (+تصاویر)



اخبار ,اخبار حوادث ,شوهرکشی با چکش

 

اخبار حوادث - شوهرکشی با چکش

زنی آمریکایی متهم است با ضربه​های چکش، شوهرش را به قتل رسانده است.

پرونده این زن - که ماریسا دیوالت نام دارد- در دادگاه بخش ماریکوپای ایالت آریزونای آمریکا در حال رسیدگی است. تشابه این پرونده با پرونده زنی دیگر که شوهر خود را در همین ایالت به این شیوه به قتل رسانده، توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

این زن سی وشش ساله به پلیس گفته قصد کشتن شوهرش را نداشته و فقط از خودش دفاع کرده است. دیل هارل ـ مقتول ـ براثر اصابت ضربات چکش به سرش، پس از چند هفته در بیمارستان جان خود را از دست داد.

دادستان این پرونده برای متهم تقاضای حکم اعدام کرده است. دادگاه رسیدگی به پرونده که از اوایل ماه فوریه (اواسط ماه گذشته ) شروع شده است، احتمالا تا ماه می (اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

در رسانه ها و فضای مجازی ماجرای این پرونده را با پرونده زنی به نام جودی آریاس که او هم شوهرش را با ادعای دفاع از خود به قتل رسانده است، مقایسه شده است. این موضوع باعث شده قاضی دستور بدهد افرادی که پرونده آریاس را دنبال می کنند، به دادگاه دیوالت راه پیدا نکنند.

دادستان می گوید دیوالت که مقروض بوده، همسر خود را به قتل رسانده تا از بیمه پول بگیرد. دادستان اعلام کرده این زن با مرد دیگری نیز رابطه داشت که این مساله، انگیزه ای دیگر برای قتل بود. این زن ابتدا قتل را انکار اما در ادامه بازجویی ها اعتراف کرد که خودش با چکش به شوهرش حمله کرده و او را به قتل رسانده است. او بعدها گفت برای دفاع از خودش، دست به این جنایت زده است.

به گفته دادستان، مردی که با متهم رابطه داشت اعتراف کرده است این زن درباره قصد کشتن شوهرش با او صحبت کرده و حتی گفته بود می خواهد کسی را برای این کار استخدام کند.

دیوالت در اظهارات خود گفته زمانی تصمیم به این کار گرفته که شوهرش بارها او را بشدت کتک زد. او درباره شب حادثه گفته است: به او گفتم تو مالک من نیستی و بعد او را زدم.

 

اول با یک دست و بعد با هر دو دست فقط به سر او ضربه می زدم. به نوشته روزنامه آریزونا ریپابلیک او گفته است: من نمی خواستم او را بکشم. واقعا نمی خواستم. خیلی خسته و آشفته بودم. نمی دانستم چه​کار می کنم و فقط او را می زدم.

 

مردی که متهم با او رابطه داشت، مجرم سابقه داری است که مرتکب جرایم مربوط به هرزه نگاری کودکان شده و پرونده سنگینی دارد. وکلای مدافع متهم می گویند او با دادستان معامله کرده تا در مجازات خود تخفیف بگیرد و بر این اساس اعترافات دروغینی علیه دیوالت ارائه کرده است.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,شوهرکشی با چکش


از طرفی در دادگاه جودی آریاس که متهم به قتل شوهرخود است، درخواست متهم جنجالی به پا کرده است. او از قاضی تقاضا کرده وکیل تسخیری وی را عوض کند چون به نظر متهم، او درک درستی از ماجرا ندارد و با این شرایط بخوبی از وی دفاع نخواهد کرد: من در شرایطی مجبور به قتل شدم که چاره ای غیر از دفاع از خودم نداشتم، ضمن این که قتل کاملا غیرعمد بود.

 

این حرف را زمانی می توانم به اثبات برسانم که وکیلی ماهر از حقوق من دفاع کند اما این وکیل از من متنفر است و مطمئن هستم تلاشش را برای تبرئه من به کار نخواهد گرفت.از طرفی از نظر مالی در شرایطی نیستم که وکیلی استخدام کنم.

اخبارحوادث - جام جم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------