راز سرقت مرگبار کیف پر از طلا



اخبار حوادث -  راز سرقت مرگبار کیف پر از طلا

سارقان مسلح که در جریان سرقت کیف پر از طلا مرد طلافروش را به قتل رسانده بودند، در دام ماموران گرفتار شدند.اوایل اسفند امسال تیراندازی در ترمینال مسافربری ایلام به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد. در ادامه تیمي‌از ماموران راهی محل تیراندازی شده و در بررسی‌های خود دریافتند، سارقان مسلح با قتل مرد جوانی کیف او را سرقت کرده و از محل متواری شده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا در جریان تحقیقات گفت: در ترمینال منتظر بودیم که سوار اتوبوس شویم. مقتول یک کیف چرمي‌دستش بود. ناگهان دو مرد مسلح به سمت مقتول رفته و با تهدید اسلحه از او خواستند کیف را تحویل آنها بدهد.

 

مرد جوان در برابر آنها مقاومت کرد ، سارقان که با مقاومت او رو به رو شده بودند به مرد جوان شلیک کرده و کیف را سرقت کردند و سوار خودروی پرایدی شده و محل را ترک کردند. تنها کاری که  ما توانستیم انجام دهیم، برداشتن شماره پلاک خودروی متهمان بود.کارآگاهان سپس با کمک شاهدان ماجرا به چهره نگاری از سارقان پرداخته و چهره دزدان مسلح در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت.


از سوی دیگر با شناسایی هویت مقتول مشخص شد، او طلافروش بوده و کیف سرقت شده پر از طلا بوده است.


تحقیقات نشان مي‌داد، سارقان قربانی خود را زیر نظر گرفته و کیف سرقت شده حاوی 4 کیلو طلا بوده است.سرهنگ گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره به خبرنگار گفتار نیوز گفت: در ادامه تحقیقات با ردیابی پلاک خودروی سارقان ماموران موفق به شناسایی خودرو شده و پس از توقیف خودرو در خیابان دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

 

دو مرد جوان در بازجویی‌ها منکر جنایت بوده و مدعی هستند که در این سرقت هیچ نقشی نداشته اند.وی افزود: با انجام مواجهه حضوری با شاهدان مشخص شد سرقت از سوی دو متهم انجام شده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
اخبار حوادث - گفتارنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------