گاوصندوق های دزدی در بیابان رها می شد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت گاوصندوق

 

اخبار حوادث - گاوصندوق های دزدی در بیابان رها می شد

چهارجوان که که با تخریب دیوار منازل، گاوصندوق‌ها را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران و ارائه شکایتی عنوان کرد، وقتی همراه خانواده اش از سفر به خانه بازگشته متوجه به هم ریختگی لوازم و سرقت گاوصندوق حاوی پول و مدارک اعضای خانواه و طلا و جواهر به ارزش 60 میلیون تومان شده است.

در پی این شکایت و دستور بازپرس برجسته، رییس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد. ماموران در بازرسی از خانه شاکی متوجه شدند سارقان ابتدا دیوار را تخریب و سپس گاوصندوق را سرقت کرده اند.

جستجو در این باره ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز که از ساکنان اندیشه و شهریار بودند با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی اعلام کردند علاوه بر این که اثاثیه منازلشان سرقت شده، دزدها با تخریب گاوصندوق و یا دیوار خانه ها اموال با ارزش از جمله خود گاوصندوق را نیز سرقت کرده اند.

با افزایش شکایت ها و بررسی ازمحل های سرقت، ماموران اطمینان یافتند که این دزدی های سریالی از سوی افرادی سابقه دار انجام شده است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی ازمحله های شهریار به خودروی پرایدی ظنین شدند که در حاشیه خیابان متوقف شده بود و چهار مرد جوان سرنشین آن بودند که با دیدن پلیس از محل متواری شدند. در پی این فرار ماموران انتظامی به تعقیبشان پرداختند و سرانجام با متوقف کردن خودرو، آنها را دستگیر کردند.

در بازرسی از این خودرو، مقادیری طلا کشف شد. ماموران وقتی ازآنها درباره طلاها سوال کردند یکی از آنها ادعا کرد طلاها متعلق به مادر بیمارش است و قصد فروش آن را داشته که پلیس اشتباهی به آنها ظنین شده و دستگیرشان کرده است.

درپی اظهارات متناقض متهمان،آنها به پلیس آگاهی منتقل شدند.در این مرحله ماموران هنگام بررسی پرونده های سرقت از منازل متوجه شدند مشخصات طلاهای سرقتی یکی از مالباختگان با طلاهای کشف شده مطابقت دارد.

با به دست آمدن این سرنخ ماموران اطمینان یافتند، متهمان همان سارقان تحت تعقیب هستند بنابراین به تحقیق جداگانه از آنها پرداختند و یکی از آنها اعتراف کرد با همدستی سه متهم دیگر سریالی از خانه ها سرقت می کرده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان ابتدا سرقت ها را در ورامین و سپس دزدی ها را در شهرستان شهریار و اندیشه ادامه داده اند.

در مرحله بعدی معلوم شد، متهمان برخی گاوصندوق های سرقتی را به بیابان انتقال داده و پس از تخریب در آنجا رها کرده و محتویات آن از جمله اسناد و مدارک ملکی، هویتی، پول، طلا و جواهر را به چند مالخر فروخته اند.

با دستور قضایی تحقیق از متهمان ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------