آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

چوبه دار در انتظار دو متهم به قتل



 اخبار حوادث - چوبه دار در انتظار دو متهم به قتل

نام دو مرد که مرتکب جنایت‌های جداگانه شده‌اند با تایید حکم قصاص در فهرست مرگ قرار گرفت.

یکی از این متهمان پسری جوان است که 18آبان سال91 در جریان درگیری خیابانی با سه ضربه چاقو مرتکب قتل شده بود. متهم در جلسه محاکمه‌اش که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، گفت: «آن‌روز مقتول با دوستانش سر کوچه ایستاده بودند. وقتی که من می‌خواستم از آنجا عبور کنم ناگهان او شروع به فحاشی کرد.

 

سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. من به برادرم زنگ زدم و موضوع را گفتم. او هم با دوستانش به هواخواهی من به آنجا آمدند. درگیری بین ما و دوستان مقتول درگرفت. من هیچ‌کدام از ضربه‌هایی را که به مقتول وارد شده نزده‌ام.

 

خود من آن روز زخمی و به خاطر ضربه‌ای که به سرم خورد بیهوش شدم. اصلا به خاطر نمی‌آورم که ضربه‌ها را من وارد کرده باشم. آن موقع وقتی که به‌هوش آمدم به من گفتند ضربه‌ها را تو زده‌ای به همین دلیل قتل را گردن گرفتم.»

 

شاهدان حادثه در دادگاه متهم را به‌عنوان واردکننده ضربات مرگبار معرفی کردند و در نهایت هیات قضات با توجه به مدارک موجود و درخواست اولیای‌دم مقتول رای به قصاص متهم دادند. با اعتراض متهم پرونده برای بررسی مجدد به دیوانعالی کشور فرستاده شد که قضات شعبه 11 دیوانعالی کشور حکم قصاص را تایید کردند.


دومین متهم که زنی را به قتل رسانده است، بعد از دستگیری درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: «مقتول را حدود شش‌ماه قبل به‌عنوان مسافر سوار ماشینم کردم. او در طول مسیر درباره بدرفتاری‌های همسرش و مشکلاتی در زندگی مشترکشان با من حرف زد.

 

از آن‌روز به صورت تلفنی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه روز حادثه آن زن در حالی‌که گریه می‌کرد به خانه من آمد و درخواست کرد او را بکشم در ابتدا قبول نکردم اما با اصرارهای وی راضی شدم و خفه‌اش کردم.» این مرد نیز در شعبه 113 دادگاه کیفری محاکمه و با توجه به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد که رای صادره به تایید شعبه ششم دیوانعالی کشور رسید و به این ترتیب متهم در فهرست اعدامیان جای گرفت.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------