راه اندازی صفحه در فیس بوک، توسط داماد علیه مادر زن پیر



اخبار حوادث - راه اندازی صفحه در فیس بوک، توسط داماد علیه مادر زن پیر

27بهمن‌ماه سال جاری پیرمردی با مراجعه به دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران ادعا کرد دامادش در شبکه اجتماعی دست به اقدام عجیبی زده و جملات توهین‌آمیزی علیه مادرزنش نوشته است.

مرد 70 ساله که بسیار آشفته و پریشان بود روبه روی قاضی روح‌الله رئیسی قرار گرفت و با لهجه شیرین خود گفت: چندی پیش دخترم به عقد پسردایی‌اش درآمد اما مدتی است که آنها با هم درگیر هستند و همین اختلاف‌ها باعث شده دامادم در شبکه‌ اجتماعی دست به اقدام عجیبی بزند تا ما را اذیت کند.


وی افزود: مدتی پیش حمید با دخترم تماس گرفت و گفت وارد فیس‌بوک شود و مطالبی را که راجع به عمه‌اش نوشته بخواند و ببیند و سپس تلفن را قطع کرد.


وقتی دخترم وارد اینترنت شد پس از بازکردن صفحه فیس‌بوک مطالبی را درباره همسرم دید که باعث شرمندگی‌مان شد. باورمان نمی‌شد داماد‌مان که جزو فامیل‌های درجه یک است چنین توهین‌هایی کرده باشد. همسر پیرم از این موضوع بسیار دلشکسته و غمگین است و باور ندارد برادرزاده‌اش محبت‌های وی را نادیده گرفته و دست به این کار ناجوانمردانه زده است.


این مرد با ناراحتی گفت از حمید شکایت داریم و می‌خواهیم هرچه سریعتر به سزای اعمالش برسد چرا که این پسر حتی به خانواده خودش اهمیتی نداده واگر حالا جلوی وی گرفته نشود تهدیدهایش باز ادامه پیدا می‌کند.

 

من دختر دسته گلم را به این پسر دادم چرا که فکر می‌کردم پسر خوبی است اما وی ما را فریب داد و از زمانی که دخترم به عقدش درآمده به‌جای تهیه مخارج زندگی به خوشگذرانی با دوستان بیکارش می‌پردازد و در خیابان‌ها پرسه می‌زند.


وقتی قاضی رئیسی سخنان پیرمرد را شنید از وی خواست تا همسر این پیرمرد برای شکایت به دادسرا مراجعه کند اما این مرد موسپید با در دست داشتن مدارکی که نشان می‌داد داماد 27ساله‌اش به توهین و اهانت در شبکه اجتماعی پرداخته منتظر دستور قاضی شد و ادعا کرد همسرش قادر به حضور در دادسرا نیست.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------