مرد شیشه‌ای: صدایی می‌گفت بدزد



اخبار حوادث - مرد شیشه‌ای: صدایی می‌گفت بدزد

مرد شیشه‌ای که ادعا می‌کند یک صدا او را وادار به دزدی از خانه همسایه‌ها می‌کرد، در شهرستان شاندیز استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در مرکز پلیس شهرستان شاندیز از سرقت لوازم خانه و دوربین های مدار بسته محل سکونتش خبرداد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، وقتی همراه خانواده اش به خانه ویلایی اش در روستا بازگشته اند متوجه تخریب قفل در و سرقت اموالش شده است.

با گزارش سرقت و اعزام ماموران به محل مشخص شد، رد چکمه های مردانه از کنار در ورودی حیاط تا خانه و در خیابان نیز رد لاستیک یک خودروی نیسان وجود دارد.

در حالی که جستجو برای دستگیری سارق فراری ادامه داشت، ماموران به رفت و آمد های یکی از مردان همسایه که ساعت ها در محله پیاده روی می کرد، ظنین شده و او را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند وی خودروی نیسانی دارد که همیشه آن را در محله ای بالاتر از محل سکونتش متوقف می کند.

ماموران با بررسی لاستیک خودروی مرد مظنون متوجه شدند، همان خودرویی است که با آن سرقت انجام شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس پرونده این مرد در حالی دستگیر شد که در بازرسی از خانه وی اموال سرقت شده مالباخته کشف شد.

متهم با انتقال به مرکز پلیس به سرقت از کارگاه ها و خانه همسایگانش اعتراف کرد و گفت: وضع مالی ام خوب است و نیازی به این اموال نداشتم و هر بار پس از مصرف شیشه صدای خیالی از من می خواست از خانه همسایه ها سرقت کنم، در غیر این صورت کشته خواهم شد.با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات از وی ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------