تلفات سنگین رانش زمین در واشنگتن



اخبار ,اخبار حوادث ,رانش زمین در واشنگتن

اخبار حوادث - تلفات سنگین رانش زمین در واشنگتن

رانش زمین در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی مردم را مختل کرده است. این رانش زمین سبب ناپدید شدن بیش از یکصد و هفتاد و شش نفر شده است.

رانش زمین در واشنگتن سبب کشته و ناپدید شدن یکصد و نود نفر شد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، رانش زمین در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی مردم را مختل کرده است. این رانش زمین سبب ناپدید شدن بیش از یکصد و هفتاد و شش نفر شده است.

 

این رانش زمین چهارده کشته نیز بر جا گذاشته است. این رانش زمین، خسارتهای زیادی در برخی از مناطق واشنگتن بویژه دارینگتون به همراه داشته است. بارش شدید باران در روزهای گذشته عامل این رانش زمین بوده است. تلاش ها برای یافتن افراد ناپدیدشده همچنان ادامه دارد. در عملیات کاوش و نجات از بالگرد در این مناطق استفاده می شود.

 

رانش زمین، سبب ریشه کن شدن درختان و خسارتهای گسترده به مناطق مسکونی شده است. رانش زمین سبب نابود شدن جاده ها و خطوط ارتباطی به مناطقی از ایالت واشنگتن شده است.

 

کارشناسان می گویند خسارتهای ناشی از این رانش زمین شبیه رانش زمین هولناکی است که سی و چهار سال پیش در کوه سن هلنز رخ داد و خسارتها و تلفات زیادی به همراه داشت.

 

کارشناسان درباره احتمال تکرار رانش زمین در این مناطق به علت استمرار بارش شدید باران در روزهای آینده هشدار داده اند.

 

آثار ناشی از رانش زمین به حدی شدید است که امکان ورود به این مناطق وجود ندارد و فقط از طریق هوایی می توان برای کمک رسانی اقدام کرد. این مناطق بسیار خطرناک است و درنتیجه کار امدادرسانی برای امدادرسانها بسیار دشوار شده است زیرا آنها نمی توانند وارد این مناطق شوند.

اخبار حوادث - واحدمرکزی خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------