آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زن و مرد جوان، سردسته زورگیران خشن



اخبار حوادث - زن و مرد جوان، سردسته زورگیران خشن

اعضای اصلی باند زورگیری از مسافران در مشهد، زن و مرد جوانی بودند که با همدستی دیگر اعضای باند مسافران را سوار یک خودروی ریو کرده و دست به زورگیری از آنها می‌زدند.

به گزارش همشهری، در روزهای پایانی سال گذشته چندین مورد سرقت از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری ریو سفید رنگ به پلیس مشهد گزارش شد و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان شروع شد.

بررسی شکایت‌ها نشان می‌داد که دزدان در تیم‌هایی متشکل از 2مرد و یک زن، سوار خودروی ریو می‌شدند و در خیابان‌ها مقابل مسافرانی که منتظر تاکسی بودند، توقف می‌کردند.

راننده وانمود می‌کرد که مسافرکش است و زن و مرد دیگر هم نقش مسافر را بازی می‌کردند. طعمه‌ها نیز با دیدن یک زن در داخل خودرو، خیالشان راحت می‌شد که خطری آنها را تهدید نمی‌کند و سوار ماشین می‌شدند اما سرنشینان ریو بعد از طی مسافتی کوتاه، دست به‌کار می‌شدند و با تهدید چاقو و قمه، اموال مسافر را سرقت کرده و پس از رها کردن او در خیابان، متواری می‌شدند.

با این اطلاعات، چهره نگاری از دزدان آغاز شد و مأموران دریافتند که اعضای این باند 4مرد و 2زن هستند که معمولا در تیم‌های 3نفره سرقت هایشان را انجام می‌دهند. مأموران پس از چهره‌نگاری و انجام بررسی‌های تخصصی توانستند یکی از متهمان زن و راننده خودروی ریو را شناسایی کنند.

این دو متهم در مخفیگاهشان به محاصره پلیس درآمدند و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

آنها ابتدا با تناقض‌گویی قصد انحراف مسیر تحقیقات پلیس را داشتند اما در مواجهه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند و در نهایت به سرقت‌های خشن اعتراف کردند. متهمان که اعضای اصلی باند زورگیری از مسافران به شمار می‌روند در جریان بازجویی‌ها 2همدست دیگر خود را معرفی کردند و کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی آنها را درحالی‌که در محدوده شهرک صنعتی طوس مشهد پرسه می‌زدند شناسایی و دستگیر کردند.

اعضای باند در اظهارات خود بیان داشتند که در هر سرقت یکی از زنان جوان روی صندلی جلو و کنار راننده می‌نشستند تا همه‌‌چیز عادی به‌نظر برسد و یکی از سارقان نیز در صندلی عقب قرار می‌گرفت که به محض سوار شدن مسافر، با تهدید دست به سرقت می‌زد.

سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: در ادامه بازجویی‌های پلیسی 2عضو دیگر این باند نیز شناسایی شدند و مأموران با محاصره پاتوق‌های آنها موفق شدند این افراد را هم دستگیر کنند.

وی افزود: همزمان با دستگیری تمامی اعضای باند، تعدادی از مالباختگان با حضور در اداره آگاهی آنها را شناسایی کردند و این در حالی است که احتمال می‌رود اعضای این باند سرقت‌های زیادی را با این شگرد مرتکب شده باشند.

سرهنگ بیدمشکی از کسانی که با این شگرد و از سوی سرنشینان یک ریوی سفید هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایت خود به اداره آگاهی خراسان رضوی در مشهد مراجعه کنند. 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------