پرونده3 جنایت نوروزی روی میز بازپرس ویژه قتل



اخبار حوادث -  پرونده3 جنایت نوروزی روی میز بازپرس ویژه قتل

پرونده دو مرد و یک زن که در تعطیلات نوروز در جنایت​های جداگانه به قتل رسیده‌اند روی میز بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

یکی از این جنایت​ها بامداد روز دوم فروردین‌ماه اتفاق افتاد و خانواده مردی جوان به پلیس تهران خبر دادند او کشته شده ‌است. پسر مقتول به ماموران گفت: «ما در خانه میهمان داشتیم نمی‌دانم چه شد که میان پدرم و آن میهمان که از دوستانش بود درگیری ایجاد شد و پس از آن ما جسد پدرمان را پیدا کردیم.»

 

ماموران چندساعت بعد از اعلام این گزارش با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردند موفق به دستگیری مرد ضارب شدند. او بلافاصله بعد از بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: من مرتکب قتل شدم البته قصدم این نبود که او را بکشم به‌خاطر اعتیادی که داشتم این اتفاق افتاد.

 

آن روز برای دیدار دوستم به خانه​‌اش رفته ‌بودم چون در حال ترک مواد بودم اعصاب درستی نداشتم: از دوستم خواستم برایم از داروخانه قرص بخرد. خیلی وضعم خراب بود و وقتی او دیر کرد حالم بدتر شد.

 

بعد از آنکه به خانه برگشت آنقدر از دستش عصبانی شدم که دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. او را به زیرزمین بردم و با ضربات چاقو به قتل رساندم.در حالی‌که این مرد بازداشت شده بود و تحقیقات از او ادامه داشت، نیمه‌‌شب سوم فروردین‌ماه به ماموران پلیس تهران خبر دادند زنی تنها در خانه‌اش کشته‌ شده ‌است.

 

همسایه‌های مقتول که گزارش این مرگ را به پلیس داده ‌بودند تایید کردند دونفر از خانه این زن خارج شده‌اند. وقتی پلیس به محل زندگی مقتول رسید و تحقیقات خود را آغاز کرد متوجه شد علت مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن و خفگی ‌است. پس از انتقال جسد به بیمارستان پلیس بررسی صحنه جرم را آغاز کرد.

 

ماموران مقداری مشروبات الکلی و وسایل مصرف مواد مخدر از خانه این زن پیدا کردند. سپس همسایه​ها تحت بازجویی قرار گرفتند. یکی از آنها گفت: « این زن سال‌ها بود که تنها زندگی می‌کرد. آن شب صدای درگیری از خانه او شنیدیم و بلافاصله بیرون رفتیم. در خانه باز بود وقتی می‌‌خواستیم وارد خانه شویم متوجه شدیم دونفر که از خانه او خارج شده ‌بودند به‌سرعت در حال دویدن هستند اما نتوانستیم چهره‌شان را ببینیم چون هوا تاریک بود.»

 

در حالی‌که بازپرس کشیک دستور داد بررسی‌ها برای روشن‌شدن ابعاد مبهم این پرونده آغاز شود، تلفن همراه او یک‌بار دیگر به صدا درآمد و خبر رسید جوانی که به دست برادرش زخمی شده ‌بود در بیمارستان جان خود را از دست داده ‌است.

 

با حضور بازپرس در بیمارستان و گزارش ارایه‌شده از سوی پرستاران معلوم شد این جوان به‌خاطر ضربه وارده با جسم نوک‌تیز به کمرش دچار خونریزی و فوت شده ‌است. برادر مقتول که به‌عنوان ضارب بازداشت شده ‌بود گفت: روز حادثه من و برادرم داشتیم با هم شوخی می‌کردیم و هیچ مشکلی هم با هم نداشتیم حین شوخی من او را به عقب هل دادم که به پنجره برخورد کرد.

 

شیشه شکست و تکه‌ای از شیشه وارد بدنش شد. من برادرم را به عمد نکشتم و از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت هستم. این گفته‌ها از سوی سایر اعضای خانواده مقتول نیز تایید شد. با این حال مرد جوان بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد. این در حالی است که قاتلان زن تنها هنوز شناسایی نشده​اند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------