آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

نزاع مرگبار در محل ملاقات



 اخبار حوادث - نزاع مرگبار در محل ملاقات

پرونده دعوا میان چهارپسر نوجوان که منجر به قتل یکی از آنها شده‌ است، با ارسال شکایت اولیای‌دم به دادگاه کیفری استان تهران به‌زودی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش شرق، ماموران پلیس اردیبهشت سال 91 در جریان درگیری چهار پسر در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران قرار گرفتند. وقتی پلیس به محل رسید شاهدان گفتند یکی از این چهارپسر که سعید نام دارد به‌شدت مجروح شده و او را به بیمارستان برده‌اند سه‌جوان دیگر بازداشت شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد.

 

بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان بر سر دو دختر به نام‌های سحر و شبنم باهم درگیر شده‌اند. ساعتی بعد خبر رسید سعید جان خود را از دست داده است. در ادامه دو دختر جوان وقتی در برابر پلیس قرار گرفتند جزییات این نزاع را تشریح کردند. شبنم گفت: من و سحر هم‌مدرسه‌ای هستیم و دوستی خیلی صمیمانه‌ای باهم داریم مدتی بود که با سعید و رامین آشنا شده‌ بودیم و با هم بیرون می‌رفتیم البته دوستی بین ما خیلی زیاد نبود تا اینکه روز حادثه پسری به نام کیوان با تلفن سحر تماس گرفت و با ما قرار گذاشت من و سحر که آن زمان همراه رامین بودیم به رامین گفتیم ما باید زودتر برویم چون جایی قرار داریم. رامین گفت ما را می‌رساند.

 

ما درباره اینکه با پسری قرار داریم چیزی نگفته بودیم سر قرار که رسیدیم از ماشین پیاده‌ شدیم و به سمت کیوان رفتیم. دوست او به نام احمد هم همراه او بود کیوان جلو آمد تا ما را به سمت ماشین خودش ببرد. اول فکر کردیم رامین و سعید رفته‌اند یک‌دفعه متوجه شدیم که آنها با کیوان و احمد درگیر شدند از ترس فرار کردیم و ندیدم چه کسی ضربه را زد.


در ادامه کیوان مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: قبول دارم که درگیر شدیم البته اول سعید و رامین به سمت ما حمله کردند و گفتند برای چه با این دخترها حرف می‌زنید ما نمی‌دانستیم چه کسی هستند وقتی آنها حمله کردند من هم چاقویی را که در داشبورد داشتم برداشتم و با رامین درگیر شدم یک ضربه به او زدم بعد به کمک احمد رفتم که با سعید درگیر بود او هم یک چاقو از پشت ماشین برداشته‌ بود البته من یک ضربه بیشتر به سعید نزدم و آن ضربه هم به دستش برخورد کرد. نمی‌دانم ضربات دیگر را چه کسی وارد کرده‌ است. این را می‌دانم که سعید داشت بر احمد غلبه می‌کرد و برای اینکه دوستم را نجات بدهم به سمت سعید رفتم.

 

با توجه به اینکه قبل از رسیدن من سعید خونی بود احتمال اینکه احمد این کار را کرده باشد زیاد است.  احمد نیز اتهام قتل را قبول نکرد و گفت ضربه‌ای که او وارد کرده هم به دست مقتول خورده و نمی‌داند ضربه کشنده را که به سینه مقتول وارد شده چه کسی زده ‌است. او گفت: من از سعید کوچکتر بودم و چاقویی که دستم بود هم خیلی کوچک بود و نمی‌توانستم او را بزنم ضربه کشنده را کیوان وارد کرد البته خودم ندیدم اما بیشتر ضربات را کیوان زد و وقتی سعید بدنش شل شده‌ بود من یکی دو ضربه به او زدم.

 

  با توجه به انکار هر دو متهم در مورد واردکردن ضربه به سینه مقتول و همچنین اعتراف آنها به درگیرشدن با سعید بازپرس قتل ارتکابی را مشارکت تشخیص داد و قرار مجرمیت به اتهام قتل عمدی را برای هردو آنها صادر کرد. این قرار از سوی دادیار اظهارنظر نیز مورد تایید قرار گرفت و کیفرخواست علیه دو متهم به اتهام مشارکت در قتل و رابطه نامشروع با شبنم و سحر صادر شد. همچنین کیفرخواستی نیز علیه شبنم و سحر به اتهام رابطه نامشروع با سه متهم و مقتول پرونده نیز صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران رفت و قرار است به‌زودی رسیدگی شود.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------