فرار داماد جنایتکار به خاک آلمان (+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,فرار داماد جنایتکار به خاک آلمان

 

اخبار حوادث - پلیس اینترپل ایران مأموریت ویژه‌ای برای دستگیری این قاتل فراری دارد
فرار داماد جنایتکار به خاک آلمان

داماد جنایتکار که هشت سال پیش از صحنه قتل همسرش فراری شده است در خاک آلمان ردیابی شد.بازپرس جنایی کرج خواستار انتشار عکس این قاتل شد تا کسانی‌که در ایران و آلمان اطلاعاتی از مخفیگاه و سرنوشت وی دارند با پلیس اینترپل یا پلیس آگاهی کرج تماس بگیرند.

طلاق تلخ
طلاق و جدایی از فرزندش پایان رؤیاهایش بود، چاره‌ای نداشت از کامیاران به کرج رفت و خانه‌ای در همسایگی دختر عمویش اجاره کرد. شب‌ها به‌خاطر دوری از پسر کوچکش خواب نداشت و در حسرت کودکش همچون شمع آب می‌شد تا این‌که با مرد جوانی به‌نام «فردین» آشنا شد که داستان زندگیش شبیه زن جوان بود. مدت کمی از آشنایی‌شان نمی‌گذشت که «فرخنده» 25 ساله با «فردین» 27 ساله ازدواج کردند ولی این پایان داستان شوم نبود.


چند ماهی که گذشت «فرخنده» خواست پسر کوچولویش را به خانه‌اش ببرد تا برایش مادری کند ولی شوهرش مخالف بود و این اختلاف هر روز عمیق‌تر می‌شد تا این که حادثه هولناکی رخ داد...


جنایت خاموش
ساعات پایانی شب 25 اردیبهشت ماه سال 84 پلیس 110 کرج در جریان قتل زن جوانی قرار گرفت و دقایقی بعد تیمی از مأموران به همراه بازپرس احمدی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج پای در قتلگاه در محله شاهین‌ویلا گذاشتند و با جسد بی‌جان و غرق در خون «فرخنده» که با ضربات چاقو به کام مرگ فرو رفته بود روبه‌رو شدند.


صحنه دلخراشی بود، معاینه‌ها نشان داد «فرخنده» با 16 ضربه چاقو به قتل رسیده و تحقیقات میدانی مشخص کرد این زن بدون این‌که پسرش را برای آخرین بار در آغوش بگیرد قربانی اختلاف مرگباری با شوهر دوم خود شده است.


بازپرس احمدی خیلی زود تجسس‌ها را آغاز کرد و دختر عموی «فرخنده» را که تنها شاهد جنایت بود تحت بازجویی گرفت. این دختر وحشت‌زده گفت: «فرخنده» پس‌از جدایی از شوهر اولش با «فردین» ازدواج کرد و از همان رو نخست با هم اختلاف داشتند، دختر عمویم می‌خواست پسرش را نزد خودش بیاورد ولی شوهرش قبول نمی‌کرد و به همین خاطر چندین بار باهم درگیر شده بودند.

 

وی در ادامه افزود: عصر امروز دختر عمویم با حالتی پریشان به‌خانه‌ام آمد و در حالی که بسیار ناراحت بود به من گفت از زندگی با «فردین» خسته شده و به‌خاطر بدرفتاری‌هایش می‌خواهد به کامیاران برگردد. از وی شنیدم «فردین» نیم‌ساعت پیش به خانه‌شان رفته و با چاقو به جانش افتاده و وی با برداشتن چادرش از خانه فرار کرده و به خانه من پناه آورده است.


 زن جوان گفت:نگران حال «فرخنده» بودم و آن شب وی را در خانه‌ام نگه داشتم و قرار بود فردا به عمویم زنگ بزنم و ماجرا را تعریف کنم. ساعت 12 شب خواب بودیم که زنگ خانه به صدا درآمد، از آیفون‌تصویری دیدم «فردین» جلوی در خانه است، تصور کردم برای آشتی آمده و در را باز کردم. وی به خانه آمد و ناگهان چاقویی که زیر لباسش پنهان کرده بود را بیرون کشید و به سوی فرخنده حمله‌ور شد و با ضربات چاقو وی را به قتل رساند، سپس به سوی من آمد ولی پایش لیز خورد و با فریادهای کمک‌خواهی من چاره‌ای جز فرار ندید.


با ادعای این زن، بازپرس احمدی به تیمی از اداره قتل پلیس آگاهی کرج مأموریت داد تجسس‌های ویژه‌ای برای یافتن سرنخی از مرد جنایتکار انجام دهند.


مأموران با وجود اقدام‌های مخابراتی و اطلاعاتی ویژه به سرنخی از قاتل فراری نرسیدند و پی بردند این مرد کرج را ترک کرده و گریخته است.


فرار 8 ساله
با گذشت هشت سال از این ماجرای غم‌انگیز تلاش پلیس جنایی برای یافتن ردی از قاتل فراری به بن‌بست خورد و ردیابی‌های اطلاعاتی نشان  می‌داد وی به صورت قاچاقی از مرز زمینی به کشور عراق گریخته و از آنجا به کشور دیگری رفته و هیچ سرنخ دیگری از خود بر‌جای نگذاشته است.


کارآگاهان در آخرین تلاش خود از پلیس اینترپل خواستند مرد جنایتکار را تحت تعقیب بین‌المللی قرار بدهد و با انتشار تصویرش ردی از وی به‌دست بیاورند ولی باز هم تحقیقات به گره کور خورد تا این که پلیس موفق به یافتن ردپایی از «فردین» در کشور آلمان شد و این در حالی است که قاتل فراری با اسامی جعلی در این کشور اروپایی زندگی می‌کند.


ردیابی‌های اینترپل ایران
با توجه به این فرار طولانی، پلیس اینترپل با اطلاعاتی که کارآگاهان پلیس آگاهی کرج در اختیارشان قرار دادند موفق به ردیابی «فردین» در شهر برلین آلمان شدند و در تلاش هستند با ادامه تجسس‌های اطلاعاتی خود وی را دستگیر و به ایران بازگردانند.ردیابی‌های پلیسی نشان می‌دهد قاتل فراری در کشورهای ترکیه، عراق، قبرس و آلمان رفت و آمد داشته است و در حال حاضر نیز در شهر برلین زندگی زیرزمینی دارد.


بنابراین گزارش، بازپرس شعبه 22 دادسرای کرج خواستار انتشار تصویر مرد جنایتکار شد تا کسانی که داخل یا خارج از کشور بویژه ایرانیان مقیم آلمان اطلاعاتی از مخفیگاه «فردین» دارند با پلیس آگاهی کرج یا پلیس اینترپل ایران تماس بگیرند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------