آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری قاتل پیش از فرار از شهر



اخبار ,اخبار حوادث ,قاتل

 

اخبار حوادث - دستگیری قاتل پیش از فرار از شهر

مردی که در پی مشاجره با دوستش وی را در یکی از بوستان‌های شهرستان قزوین کشته و متواری شده بود، پیش از فرار از شهر دستگیر شد.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این باره گفت: شانزدهم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مرد جوانی در بیمارستان ولایت این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع و اعزام به بیمارستان اطلاع یافتند، ساعاتی پیش فردی مرد جوان را که با چاقو، زخمی شده بوده به بیمارستان منتقل کرده است، اما جوان مجروح به دلیل شدت خونریزی جان باخته است.

سرهنگ رضا اکبری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و در تحقیق از فردی که مقتول را به بیمارستان آورده بود، معلوم شد، وی روز حادثه هنگام گذر از بوستان سنگی مینو متوجه درگیری جوانی با مقتول شده و همان موقع ضارب را دیده که چاقو به دست از محل متواری شده است.

وی یادآور شد: با جمع بندی اطلاعات، عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و هنگامی که قصد فرار از شهر را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به قتل جوان هجده ساله اعتراف کرد و گفت: پیش از این با مقتول دوست بوده و هنگامی که از دوستانش شنیده او نسبت به وی بدگویی کرده است، مرد جوان را به بوستان سنگی کشانده و در این محل او را به قتل رسانده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------