آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت از طلافروشي با اسلحه «شاه کش»



اخبار حوادث - سرقت از طلافروشي با اسلحه «شاه کش»

سارقاني که قصد سرقت مسلحانه از يک طلافروشي در پايتخت را داشتند با حضور به موقع ماموران به هدف خود نرسيده و از محل متواري شدند.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 12 و 50 دقيقه ظهر روز يک شنبه کلانتري 111 هفت چنار از طريق تماس کسبه خيابان گلستاني با سامانه مرکز فوربت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ در جريان درگيري و سرقت مسلحانه از يکي از طلا‌فروشي‌هاي آن خيابان قرار گرفت.

به دنبال اين موضوع سريعا کليه واحد‌هاي حاضر در محل آژير کشان به سمت طلافروشي اعزام شدند و توانستند کمتر از 2 دقيقه خود را به محل برسانند.

به گفته شاهدان اين سرقت، سارقان مسلح به محض شنيدن آژير پليس به وسيله يک دستگاه خودروي پژو و يک دستگاه موتورسيکلت از محل متواري شدند. ماموران پس از استقرار در محل با هماهنگي مرکز پيام طرح مهار را به اجرا در آوردند و پس از چند دقيقه تعقيب و مراقبت موفق شدند سارق اصلي به هويت عرفان را در يکي از خيابان‌هاي همان منطقه دستگير و از وي يک کلت کمري شاه کش، يک قبضه چاقو و تعدادي دستبند پلاستيکي کشف و ضبط کنند. همچنين گروهي ديگر از ماموران نيز سارق ديگري را که جواني حدودا 20 ساله بود و با پاي پياده اقدام به فرار در حاشيه خيابان کرده بود را دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

رئيس کلانتري 111 هفت چنار با تائيد اين خبر گفت: متهمان پس از دستگيري تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفتند که عرفان در خلال تحقيقات پليسي اعتراف نمود که دو اکيپ بودند و قصد سرقت از طلافروشي را داشتند که اکيپ اول سوار بر خودروي پژو 405 نوک مدادي قبل از حضور ماموران از معرکه گريخت.

گفتني است، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و جهت کشف زواياي پنهان آن و دستگيري ساير عاملان ابن سرقت در اختبار کار آگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - مردم سالاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------