آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جزئیات مرگ مهمانان نوروزی در انفجار گاز



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ مهمانان نوروزی در انفجار گا

 

اخبار حوادث - صاحبخانه و 5 عضو خانواده تهرانی جان باختند
جزئیات مرگ مهمانان نوروزی در انفجار گاز

انفجار گاز پیک‌نیکی در رشت فاجعه‌ آفرید و مهمانان نوروزی را به کام مرگ فرو برد.

 ساعت 11 صبح دوشنبه چهارمین روز عید بود که به‌دلیل بی‌احتیاطی و معیوب بودن شیرآلات یک ‌گازپیک‌نیکی و پس از خارج شدن گاز مایع درون پیک‌نیکی و سرایت به شعله‌های روشن یک اجاق‌گاز در طبقه دوم یک آپارتمان در رشت 9 کشته و زخمی برجای گذاشت.


در این حادثه مهمانان به همراه صاحبخانه قصد داشتند پس از پخت و پز به یکی از مراکز تفریحی رشت بروند که در محاصره شعله‌های آتش گرفتار شدند.


در این آتش‌سوزی مرگبار شش زن و مرد به نام‌های رمضانعلی خرمی 58 ساله با 49 درصد سوختگی، مریم شفقی 55 ساله با 84 درصد سوختگی، اسماعیل خرمی 31 ساله با 82 درصد سوختگی، معصومه خرمی 30 ساله با 77 درصد سوختگی، علی غلامی 60 ساله با 97 درصد سوختگی و تهمینه غلامی 54 ساله با 82 درصد سوختگی جان خود را از دست دادند و تنها فرشید شرمی 37 ساله و حمیدرضا خرمی 27 ساله با 20 و 44 درصد سوختگی و یک دختر شش ساله و پسر سه ساله نجات یافتند.


بررسی‌های میدانی نشان داد آخرین حادثه دیده که پسربچه‌ای است در زمان انفجار بیرون از خانه در حال بازی بود. علی مقصودی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت درباره جزییات این حادثه گفت: پس از تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی رشت مبنی بر وقوع آتش‌سوزی دو واحد مسکونی واقع در بلوار لاکان، کوچه احضاری، بلافاصله 42 آتش‌نشان از هفت ایستگاه در کمتر از پنج دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و اقــــدام‌های لازم را در زمینه مهـــــــار و خاموش‌کردن آتش انجام دادند. وی خاطرنشان کرد: به‌دلیل بی‌احتیاطی و معیوب بودن شیرگاز پیک‌نیکی، گاز 270 برابر انبساط شده داخل آن و فوران شعله‌های آتش از پیک‌نیکی و برخورد با شعله‌های روشن اجاق گاز آشپزخانه، انفجار شدیدی رخ داده است و براثر انفجار گاز و شعله‌ورشدن آتش در طبقه دوم این آپارتمان 9 تن از ساکنان این واحد مسکونی گرفتار آتش و دود شدند. با اقدام‌های نجاتگران آتش‌نشانی، مجروحان به اورژانس تحویل و به مراکز سوانح و سوختگی اعزام شدند.


بنابر این گزارش، متأسفانه در این آتش‌سوزی و انفجار، صاحبخانه و مهمانان تهرانی‌اش در آتش‌سوخته بودند که با اصرار نجات‌یافتگان، پنج تن از آنان به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران انتقال یافتند که با وجود اقدام‌های پزشکی به کام مرگ فرو رفتند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------