کیفرخواست سنگین برای شکنجه‌گر زن ایرانی در برلین



اخبار ,اخبار حوادث ,شکنجه‌گر زن ایرانی در برلین

 

اخبار حوادث - کیفرخواست سنگین برای شکنجه‌گر زن ایرانی در برلین

طبق این پرونده زن جوانی به‌نام «بنفشه» با جدایی از همسرش در سال 91 به همراه دخترش برای زندگی به آلمان سفر کرد و از طریق عضویت در شبکه‌های اجتماعی با مردی ایرانی به نام «امید» آشنا شد و چون «بنفشه» به زبان انگلیسی آشنایی کامل نداشت دیدارهای این زن و مرد زیاد شد تا این‌که به «امید» اعتماد می‌کند و همین موضوع باعث آشنایی بیشتر آنها می‌شود.

امید برای بنفشه در برلین خانه‌ای اجاره کرده و رابطه‌اش را با دختر کوچک بنفشه نیز افزایش داد. پس از مدتی امید شروع به محدود کردن بنفشه کرد و وی که از رفتار و برخورد امید به ستوه آمده بود از وی خواست از یکدیگر جدا شوند اما امید به انتقامگیری وحشتناکی دست زد.
ساعت 5/7 صبح نهم آبان ماه 91 امید با یک بسته که در آن طناب و چسب داشت به خانه بنفشه رفت و زمانی که دختر بنفشه در را باز کرد، امید وی را به اتاقی برده و تلویزیون را برای وی روشن و در آنجا حبس کرد. سپس به سراغ بنفشه رفته و یکی از دردناک‌ترین شکنجه‌ها را انجام داد و اعضای بدن وی بویژه صورتش را هدف ضربات عمیق چاقو قرار داد.


ساعت پنج عصر «امید» در حالی که فیلمی از خود برجای گذاشته بود که در آن ادعا می‌کرد بنفشه را به خاطر علاقه‌اش به این روز انداخته خانه بنفشه را ترک می‌کند و در حالی که بنفشه جانی در بدنش نمانده بود به سختی خود را به سمت پنجره رسانده و از سوی یک دوچرخه‌سوار که‌ از پشت پنجره طبقه اول ساختمان ناله‌های بنفشه را شنیده بود از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.


پس از رسانه‌‌ای شدن این خبر در مطبوعات آلمان و تعقیب امید از سوی پلیس برلین، ماجرای این حادثه در شوک روزنامه ایران انتشار یافت و در حالی‌که هنوز پرونده‌ای در ایران تشکیل نشده بود پلیس آگاهی تهران با تماس مردی اطلاع یافت امید وارد خاک ایران شده و در مسیر تهران است.


26 آبان‌ماه سال 91 بود که مأموران، امید را در اتوبوس مسافربری دستگیر کردند و پرونده این شکنجه در اختیار بازپرس سپیدنامه از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت. تحقیقات نشان داد که امید در سال 81 در برلین از همسرش جدا شده است. وی در سال 90 که به ایران باز می‌گردد با دختری در اصفهان آشنا می‌شود و با وی ارتباط برقرار می‌کند و پس از مدتی این دختر از او جدا می‌شود. با شکایت وی پس از مدتی امید عکس‌های خود و این دختر را منتشر می‌کند که با حکم دادگاه به صورت غیابی به پنج سال حبس محکوم می‌شود.


بنابر این گزارش، کیفرخواست سنگین این مرد شکنجه‌گر صادر شده است و وی بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------