دستگیری قاتل فراری قبل از ترک کشور



اخبار حوادث -  دستگیری قاتل فراری قبل از ترک کشور

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری عامل اصلی جنایت سیزده بدر در شهرستان جویبار خبر داد.

سرهنگ عظیمی اظهار داشت: عصر روز 13 فروردین ماه امسال درگیری مرگباری در شهرستان جویبار به پلیس اطلاع داده شد.در ادامه تیمی از ماموران در محل حاضر شده و در بررسی های خود متوجه شدند مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است.وی ادامه داد: در جریان تحقیقات پلیسی ضاربان اصلی به نام های جابر و حسین شناسایی شده و تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد.

 

در همان ابتدا 10 منطقه شهر و روستا که احتمال حضور متهمان در آنجا وجود داشت شناسایی و تیم های پلیسی به این مناطق اعزام شدند.رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: در همان ابتدا یکی از متهمان به نام جابر دستگیر شد که در بازجویی ها مدعی شد قتل از سوی حسین انجام شده است.

 

با این اعترافات دستگیری حسین در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد وی از استان متواری شده است.با انجام تحقیقات علمی اطلاعاتی مشخص شد متهم به یکی از استان های شرقی کشور گریخته و قصد دارد از کشور فرار کند.در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند حسین با یک قاچاقچی انسان برای خروج از کشور قرار گذاشته و صبح دیروز – چهارشنبه – قرار است با تحویل پول به مرد قاچاقچی همراه وی از کشور خارج شود.

 

بلافاصله با مشخص شدن این موضوع ساعت 10 شب سه شنبه تیمی از کارآگاهان به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی جویبار راهی محل قرار شده و ساعت 6:30 صبح چهارشنبه متهم در محل قرار دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. وی تاکید کرد: تحقیقات برای شناسایی انگیزه اصلی این جنایت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.
 اخبار حوادث - گفتار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------