آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مدعی احقاق حق، سارق از آب در آمد



اخبار حوادث - مدعی احقاق حق، سارق از آب در آمد

دامادی که برای احقاق حق پدر زن خود در غرب استان تهران به دادسرا مراجعه کرده بود، پس از بررسی و تحقیقات پلیس سارق از آب در آمد.

به گزارش آرمان، سرهنگ اصغر باقریان - رئیس پلیس فتای غرب استان تهران-در این خصوص گفت: پس از مراجعه مردی بازنشسته به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر و اعلام سرقت اینترنتی از حساب بانکیش، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و پس از رسیدگی‌های اولیه در کلانتری 11 مرکزی اسلامشهر، به دلیل ابعاد تخصصی پرونده به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات غرب تهران ارجاع شد.

 رئیس پلیس فتای غرب تهران عنوان کرد: با شروع رسیدگی به پرونده، علاوه بر پیگیریهای معمول توسط شاکی، داماد شاکی به صورت غیر عادی و با ادعاهای فراوان و گاها آزار دهنده خواستار پیگیری هرچه سریعتر پرونده و احقاق حق پدر زن و مجازات هرچه بیشتر سارق شد.

 باقریان ادامه داد: براین اساس، رسیدگی به پرونده طبق معمول ادامه یافت و با راهکارهای علمی و تخصصی و نیز بررسی‌های پلیسی، ردپای سارق در فضای مجازی پیدا و هویت وی نیز شناسایی شد.

وی افزود: بعد از شناسایی متهم در کمال تعجب، مشخص شد داماد پر مدعی که به خیال خود هیچ اثری از خود در سرقت اینترنتی به جا نگذاشته و یافتن رد پای وی از طریق فضای مجازی غیرممکن است، خود حساب بانکی شاکی را خالی کرده است.

رئیس‌پلیس فتای غرب تهران ادامه داد: متهم پس از دستگیری زمانی که با اسناد ارائه شده توسط پلیس فتا رو به رو شد، جایی برای ادعای بیشتر نیافته و ناگزیر به بزه انتسابی اعتراف کرد. از این رو پرونده تکمیل و جهت صدور حکم به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------