افشاي نقشه هولناك گروگانگيران 300 ميليوني



اخبار حوادث -  افشاي نقشه هولناك گروگانگيران 300 ميليوني

گروگانگيران خشن پس از دريافت پول از پدر قرباني خود قصد كشتن قرباني خود را داشتند كه در عملياتي ضربتي دستگير شدند.

هفته گذشته مردی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز با طرح شکایتی گفت: دیروز پسرم با یک دستگاه خودروی پژو پارس از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت هر چه با او تماس مي‌گیریم پاسخگوی تماس‌هایش نیست. با این شکایت پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و تیمي‌از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

 

یک روز پس از این ماجرا  شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کرد فرد ناشناسی با وی تماس گرفته و مدعی شده پسرش را ربوده و خودروی وی را در یکی از جاده‌های فرعی اهواز آتش زده است.در ادامه تیمي‌از ماموران راهی محل مورد نظر شده و با خودروی سوخته پسر ربوده شده روبه‌رو شدند.

 

مرد آدم ربا در تماس بعدی خواستار دریافت 300 میلیون تومان برای آزادی گروگان خود شد با توجه به اینکه احتمال مي‌رفت گروگانگیران اقدام به قتل پسر جوان کنند تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و 4 فرد آدم ربا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. پسر جوان نیز رها و به آغوش خانواده اش بازگشت.سرکرده این باند پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: من یک تعمیرگاه خودرو دارم. مسعود هر بار با یک خودروی مدل بالا به تعمیرگاه من مراجعه مي‌کرد همین موضوع باعث شد با همدستی سه نفر از دوستانم نقشه ربودن وی را طراحی و اجرا کنیم. به دلیل اینکه مسعود مرا مي‌شناخت قرار بود پس از دریافت پول او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان آتش بزنیم.


سرهنگ خواجوی، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر گف:  متهمان پس از اعتراض به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شدند.وي از شهروندان درخواست کرد برای تعمیر وسایل نقلیه خود به نمایندگی‌های رسمي‌و معتبر مراجعه کرده و به فرزندان خود بیاموزند هرگز در خصوص وضعیت مالی خانواده نزد افراد ناشناس صحبت نکرده تا اینگونه طعمه افراد شیاد و تبهکار نشوند.
اخبار حوادث - قانون

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------