توطئه فامیلی برای قتل مرد آشنا



اخبار ,اخبار حوادث ,توطئه فامیلی برای قتل

 

اخبار حوادث - عاملان جنایت، جسد را در بیابان رها کرده بودند
توطئه فامیلی برای قتل مرد آشنا

زنی که با همدستی شوهرش و سه مرد دیگر، فرد میانسالی را در شهرستان بدره استان ایلام کشته و متواری شده بودند، همراه همدستانش دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره به جام جم گفت: عصر نوزدهم فروردین امسال ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در 10 کیلومتری شهرستان بدره مشاهده کردند مردی در حاشیه جاده افتاده است. با حضور ماموران در محل، آنها با جسد مرد میانسالی روبه رو شدند که نشان می داد، بر اثر اصابت ضربه به ناحیه سر دچار خونریزی شده و فوت کرده است.

سرهنگ گوهری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، جسد مرد میانسال به پزشکی قانونی منتقل و جستجوی کارآگاهان جنایی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان جنایت آغاز شد.

در مرحله بعدی ماموران اطلاع یافتند، تصویر جسد پیدا شده به مرد میانسالی شباهت دارد که خانواده اش با حضور در پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت گم شدن وی را گزارش داده اند.

وی یادآور شد: با مشخص شدن هویت مقتول، خانواده اش در پزشکی قانونی با شناسایی جسد، هویت او را تائید کردند. در تحقیقات از آنها معلوم شد مرد میانسال روز هجدهم فروردین امسال به قصد تسویه حساب مالی و دریافت طلبش از خانه خارج شده و یکی از اقوامش او را به شهرستان بدره منتقل کرده و دیگر او بازنگشته است.

رییس پلیس اداره آگاهی استان ایلام گفت: بنابراین فردی که مقتول را همراهی کرده بود، به پلیس آگاهی احضار و در تحقیق از وی معلوم شد، او مقتول را مقابل خانه ای پیاده کرده و دیگر از او خبری نداشته است اما می داند که مقتول مقدار زیادی پول همراه داشته است.

با جمع بندی اطلاعات، ماموران با هماهنگی قضایی به خانه مورد نظر اعزام شدند و با ورود به آنجا مشاهده کردند کسی در آن محل زندگی نمی کند بنابراین به تحقیقات از همسایه ها پرداختند و متوجه شدند مرد صاحبخانه ورشکسته شده و دچار مشکلات مالی بوده و هیچ کس نمی داند آنها کجا رفته اند.

وی افزود: کارآگاهان جنایی اطمینان یافتند این زوج فراری در مرگ مرد شهرستانی نقش داشته اند. بنابراین خانه آنها را زیرنظر گرفتند تا این که روز بعد مشاهده کردند زن صاحبخانه قصد دارد مخفیانه وارد خانه شود که با دستور قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رییس پلیس اداره آگاهی استان ایلام گفت: در بازجویی از متهم، او اظهارات متناقضی را بیان و ادعا کرد با مقتول آشنایی نداشته است تا این که در ادامه بازجویی ها ادعا کرد، مقتول با شوهرش دوست بوده و چند بار به خانه شان رفت وآمد داشته است که در این میان مرد میانسال ـ مقتول ـ قصد برقراری ارتباط پنهانی با وی را داشته که او موضوع را برای شوهرش بازگو کرده است تا مرد آشنا را تنبیه کند.

گوهری خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، وقتی مرد میانسال به عنوان مهمان به خانه آنها آمده است، شوهر متهم همراه دو برادرش و یکی از اقوامش با چوبدستی و چماق به مرد مهمان حمله کرده و او را بشدت کتک زده اند و با اطمینان از مرگ وی، شبانه جسد را در خارج از شهر رها کرده اند.

وی گفت: در پی اعتراف متهم، دیگر همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند و در پی سه عملیات جداگانه دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی گفته های زن جوان را تائید کردند و این در حالی بود که اثری از پول های سرقتی به دست نیامد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------