آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شبیخون پلیس به باجگیران سیاه از دختران جوان



اخبار ,اخبار حوادث ,باجگیران سیاه از دختران جوان

 

اخبار حوادث - در 3 عملیات همزمان در کرمان صورت گرفت
شبیخون پلیس به باجگیران سیاه از دختران جوان

شکارچیان دختران جوان درکرمان که با فیلمبرداری‌های سیاه قصد باجگیری میلیونی داشتند در سه شبیخون همزمان پلیس دستگیر شدند.

غروب 19 بهمن‌ماه سال گذشته چندین خودروی عبوری در حاشیه کرمان دختر جوانی را دیدند که هراسان و با چهره‌ای وحشت‌زده از آنان کمک می‌خواست.


دختر گریان از راننده‌ها خواست با پلیس تماس بگیرند، دقایقی نگذشته بود که تیمی از مأموران کلانتری خود را به این دختر رساندند و در جریان سرنوشت سیاه وی قرار گرفتند که در دام گروهی شیطان صفت‌ افتاده بود.


دختر 22 ساله که صدایش می‌لرزید به افسر پلیس گفت: چند ساعت پیش در یکی از خیابان‌های اصلی کرمان می‌خواستم به مرکز شهر بروم که یک پراید سفید رنگ با دو سرنشین مرد و یک زن جوان جلوی پایم توقف کردند و من نیز سوار شدم. راننده چهره بسیار آرام و متینی داشت، مرد جوان که صندلی جلو نشسته بود قیافه‌اش نشان می‌داد دانش‌آموز باشد و صندلی عقب هم زن جوانی نشسته بود.


وی در ادامه افزود: هنوز چند صد متری نرفته بودیم که راننده گفت به‌خاطر شلوغی و ترافیک خیابان، از راه دیگری می‌خواهد برود، من هم از روی ناچاری قبول کردم. آن خیابان خلوت بود و من به بیرون نگاه می‌کردم که ناگهان احساس کردم چیزی به صورتم پاشیده شد، چشمانم بشدت می‌سوخت و نمی‌توانستم ببینم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. زن جوان که کنارم نشسته بود شروع به ناسزاگویی کرد و جوانی که جلو نشسته بود به عقب آمد و با تهدید قمه سرم را زیر صندلی برد و تهدید کرد اگر صدایم درآید مرا خواهد کشت.


دختر جوان ادامه داد: نمی‌دانستم قرار است چه بلایی سرم بیاید و التماس می‌کردم تا رهایم کنند ولی آنان قمه را روی گردنم گذاشته بودند و تهدید می‌کردند، به جایی رسیدیم که هیچ اثری از جاده و انسان نبود، فکر می‌کنم منطقه کوهستانی بود. مردان جوان به همراه زن مسافر که همدستشان بود پول، طلا، تلفن همراه، کارت بانکی و هر چیزی که همراه داشتم را از من گرفتند سپس مرا بشدت آزار دادند.


قربانی حادثه افزود: زن جوان نیز به دو مرد دستور می‌داد از صحنه التماس‌هایم فیلم بگیرند. هوا در حال تاریک شدن بود و آنان می‌خواستند مرا همان جا رها کنند که زهرا -‌ همدست دو پسر- لباس‌هایم را با لباس‌های خودش عوض کرد سپس آنها مرا به حاشیه شهر رساندند و رفتند.


با ادعاهای تکاندهنده دختر جوان، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از پلیس آگاهی کرمان قرار گرفت و آنان با توجه به حساسیت ماجرا تجسس‌های میدانی خود را با فرماندهی سرهنگ کارآگاه «هوشنگ‌پور رضاقلی» آغاز کردند و ابتدا با چهره نگاری موفق شدند چهره فرضی آنها - دو مرد و یک زن تبهکار- را به‌دست آورند.


هنوز چند ساعتی از تجسس‌ها نگذشته بود که خانواده دختر جوان با پلیس تماس گرفتند و ادعا کردند اعضای باند با آنان تماس گرفته‌اند و با تهدید به انتشار فیلم‌های صحنه‌های شکنجه این دختر درخواست چند میلیون تومان پول کرده‌اند.


با این سرنخ کارآگاهان شماره تلفنی که با خانه دختر جوان تماس گرفته شده بود را تحت ردیابی قرار دادند ولی تلاش آنان بی‌نتیجه ماند زیرا بررسی‌ها نشان می‌داد اعضای این باند با استفاده از مدارک شناسایی سرقتی و جعلی سیمکارت‌های اعتباری تهیه کرده‌اند و با استفاده از آن دست به تهدید و اخاذی از قربانی‌شان می‌زنند.


10 روز از این ماجرا می‌گذشت و کارآگاهان سایه به سایه در تعقیب اعضای باند بودند تا این که موفق به شناسایی یکی از آنان به‌نام «یاسر» 24 ساله شدند و بدین ترتیب با زیر نظر گرفتن وی سایر همدستانش را نیز ردیابی کردند و در سه شبیخون همزمان زن سنگدل و دو شیطان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌هایشان اموال دختر جوان را نیز پیدا کردند. یاسر در بازجویی‌ها وقتی قربانی‌اش را مقابل خود دید، گفت: من به همراه «محمد» و «زهرا» تصمیم به زورگیری گرفته بودیم، بنابراین برای این‌که بتوانیم نقشه‌هایمان را به اجرا بگذاریم با تغییر پوشش‌مان، لباس‌های‌شیک پوشیدیم که وقتی کسی را سوار می‌کنیم به ما شک نکند.


وی در ادامه افزود: پیش از شروع زورگیری‌ها افشانه گاز اشک‌آور و قمه تهیه کردیم، سپس وارد عمل شدیم و در ابتدا از دو زن جوان با استفاده از همین شیوه و شگرد سرقت کردیم ولی آنها را خیلی زود رها کردیم ولی در اجرای سومین نقشه وسوسه سیاه به جانمان افتاد. مرد تبهکار گفت: با توجه به این‌که متوجه شده بودیم قربانی‌مان جزو خانواده‌های بافرهنگ کرمان است این بار تصمیم گرفتیم با تهدید به انتشار فیلم از خانواده‌اش اخاذی کنیم که موفق به این کار نشدیم. زهرا 24 ساله که یکی دیگر از اعضای این باند است در بازجویی‌ها گفت: من از مدت‌ها پیش به شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام و مدتی است که با یاسر و محمد آشنا شده‌ام، با توجه به این‌که برای هزینه اعتیادم نیاز به پول داشتم، به آنها پیشنهاد دادم دست به زورگیری بزنیم. وی افزود: من در زورگیری‌ها نقش اساسی داشتم و صندلی عقب می‌نشستم که طعمه‌هایمان به ما شک نکنند و با به‌دست آوردن پول و طلاها، آنها را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.


زن تبهکار ادامه داد: من در آخرین شکارمان فیلمبرداری می‌کردم تا روزی از خانواده این دختر اخاذی کنیم. سرهنگ کارآگاه هوشنگ‌پور رضاقلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان درباره این پرونده به شوک گفت: اعضای این باند با ترکیبی عادی و فریبنده طعمه‌های خود را سوار می‌کردند و آنان را با تهدید قمه به حاشیه شهر می‌کشاندند و نقشه خود را به اجرا می‌گذاشتند.


سرهنگ پوررضا‌قلی افزود: با توجه به حساسیت ماجرا تیمی ویژه وارد عمل شد و پس از 10 روز تجسس‌های میدانی موفق به ردیابی یکی از اعضای این باند شده و سرانجام در سه عملیات همزمان هر سه تبهکار دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: اعضای این باند در بازجویی‌ها اعتراف کردند که قصد داشتند فعالیت‌های تبهکاری خود را به‌صورت سریالی ادامه داده و افراد بی‌گناه دیگری را نیز هدف نیت سیاه خود قرار دهند.
سرهنگ‌ پوررضا‌قلی در پایان گفت: با توجه به شناسایی طعمه‌های این باند و تکمیل تحقیقات، پرونده آنان برای رسیدگی تخصصی و صدور کیفرخواست در اختیار بازپرس دادسرای کرمان قرار گرفت.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------