ماجراي خواستگاري ۷۰۰ ميليوني در اينترنت



اخبار حوادث - ماجراي خواستگاري ۷۰۰ ميليوني در اينترنت

شاکي يک پرونده که براي رهايي شوهرش از «ماجراي خواستگاري ۷۰۰ ميليون ريالي» عکس هاي شخصي خود را در فضاي مجازي منتشر کرده بود در جايگاه متهم قرار گرفت. 

به گزارش خراسان، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان رضوي ضمن بيان اين مطلب به خراسان گفت: چند روز قبل زني به پليس فتا مراجعه و عنوان کرد: فرد يا افراد ناشناسي با ايجاد يک صفحه جعلي و دروغين، مطالب توهين آميزي را در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر مي کنند.

سرهنگ سيدمحسن عرفاني افزود: شاکي ادامه داد: مدتي است که در اين شبکه اجتماعي عکس ها و تصاوير شخصي ام با محتويات دروغين و غيراخلاقي در معرض ديد کاربران اينترنتي قرار مي گيرد که از پليس درخواست رسيدگي دارم.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: در حالي که بررسي هاي کارشناسان پليس فتا براي رديابي عامل يا عاملان انتشار عکس ها و مطالب غيراخلاقي آغاز شده بود، شاکي فردي را به عنوان مظنون معرفي کرد و گفت: چون زني با من اختلاف دارد ممکن است به خاطر «انتقام گيري شخصي» اقدام به انتشار اين مطالب کرده باشد.

رئيس پليس فتاي خراسان رضوي اضافه کرد: در پي اظهارات شاکي، کارآگاهان پليس فتا تحقيقات خود را در اين باره متمرکز کردند اما بررسي هاي تخصصي و فني مشخص کرد که زن مظنون هيچ نقشي در اين ماجرا ندارد و بي گناه است.

 اين در حالي بود که کارآگاهان در ادامه بررسي هاي خود دريافتند که صفحه جعلي در شبکه اجتماعي توسط شاکي پرونده ايجاد شده است و هيچ گونه آثاري از ايجاد صفحات اجتماعي روي سيستم رايانه اي مظنون وجود ندارد.

سرهنگ عرفاني خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اين اطلاعات، شاکي در جايگاه متهم قرار گرفت و تحقيقات پليس درباره انگيزه وي از اين اقدام عليه خودش آغاز شد.

وي تصريح کرد: اين زن جوان وقتي در برابر شواهد و مدارک مستندي که توسط پليس جمع آوري شده بود، قرار گرفت چاره اي جز بيان حقيقت نديد و به ناچار اعتراف کرد: مدتي قبل همسرم در فضاي مجازي و بدون اين که من از موضوع خبر داشته باشم با زن جوان مطلقه اي که پولدار است رابطه دوستي برقرار کرده بود.

 

همسرم به خاطر جلب اعتماد و اطمينان آن زن پولدار، خود را مجرد معرفي و از او خواستگاري کرده بود. پس از آن همسرم به دليل اين که بتواند به ثروت او دست يابد به بهانه شراکت در يک کار سودآور و همچنين برگزاري مراسم خواستگاري مبلغ ۷۰۰ ميليون ريال از وي گرفته بود که بعد از آن ديگر به تماس هايش پاسخ نمي داد.

 

آن زن مطلقه وقتي ماجراي خواستگاري واهي را فهميد و متوجه شد که طعمه کلاهبرداري با اين شگرد قرار گرفته است با تعقيب همسرم و همچنين جست وجوهاي زياد موفق شده بود منزل ما را شناسايي کند اما قبل از آن که اين زن اقدامي بکند

 

همسرم موضوع را با من در ميان گذاشت و هر دو نفر به فکر چاره اي افتاديم تا بتوانيم به طريقي او را از گرفتن پولش منصرف کنيم. اين گونه بود که من نقشه ايجاد صفحه جعلي با محتويات ناروا را کشيدم تا به اين طريق او را به دام پليس بيندازم و براي او دردسر درست کنم.

سرهنگ سيدمحسن عرفاني ادامه داد: پس از اعترافات اين زن، همسر وي نيز دستگير شد و هر دو متهم براي رسيدگي قضايي به موضوع، تحويل مقامات قضايي شدند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------