حمله زورگیران تبرزن به مرد کارخانه‌دار



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - جوان تبهکار تصور می کرد طعمه اش کشته شده است
حمله زورگیران تبرزن به مرد کارخانه‌دار

مرد کارخانه‌دار که از سوی دو برادر تبهکار مورد حمله خونینی قرار گرفته و با ضربه تبر تا آستانه مرگ پیش رفته بود به طرز معجزه‌آسا نجات یافت. 

یکی از زورگیران پس از دستگیری ادعا داشت تصور می‌کرد طعمه‌شان به قتل رسیده باشد.ساعت 23 شامگاه 6 آبان‌ماه سال جاری زورگیری خشنی در ورامین رخ داد و تیمی از مأموران کلانتری ورامین خود را به محل حادثه رساندند.

مأموران در صحنه سرقت با جوان 32 ساله قوی هیکلی روبه‌رو شدند که غرق خون روی زمین افتاده بود.مأموران که با این صحنه هولناک روبه‌رو شدند در نگاه نخست احتمال مرگ جوان را دادند اما امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از بررسی‌های میدانی از زنده بودن جوان کارخانه‌دار خبر دادند.


بدین ترتیب مرد قوی هیکل که بیهوش روی زمین افتاده بود به بیمارستان انتقال داده شد و همزمان بازپرس شعبه اول دادسرای ورامین دستور داد تیمی از مأموران پلیس آگاهی شرق تهران برای ردیابی عاملان این زورگیری خشن وارد عمل شوند.


کارآگاهان در تحقیقات ویژه در منطقه خیرآباد ورامین با پسر جوانی روبه رو شدند که هنوز در شوک بود وی گفت: در تاریکی هوا از محل کارم به سمت خانه می‌رفتم و مرد کارخانه‌دار نیز کمی جلو‌تر از من بود که ناگهان دو جوان سوار بر موتور در کنارش ایستادند و یکی از آنها از موتور پیاده شد و به قصد گرفتن پول و گوشی موبایل به وی حمله کرد که مرد کارخانه‌دار در برابر زورگیر جوان مقاومت کرد.

 

وی افزود: برای کمک به سمت آنها رفتم که جوان موتورسوار نیز از موتورش پیاده شد و زمانی‌که به کنار آنها رسیدم تبری را در دست یکی از زورگیران مشاهده کردم، ترسیده بودم ولی فکر نمی‌کردم زورگیران از تبر برای سرقتشان استفاده کنند که ناگهان با آن تبر ضربه سنگینی بر سر مرد کارخانه دار زدند و در حالی که در یک قدمی آنها بودم با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشتم و پلیس و مأموران اورژانس را باخبرکردم.

 

شاهد جوان افزود: بعد از لحظاتی صدای موتور زورگیران خبر از فرارشان داد و بعد از آن خودم را بالای سر مرد کارخانه‌دار رساندم.وقتی سرش را دیدم احساس کردم که وی مرده باشد اما از درد زیر لب حرف می‌زد که همان لحظه امدادگران و مأموران در محل حاضر شدند.

 

بدین ترتیب کارآگاهان خود را در برابر زورگیران تبرزن دیدند و به کمک شاهد این ماجرا توانستند تصویر چهره‌نگاری شده یکی از زورگیران را به‌دست آورند.مأموران با این سرنخ شروع به گشتزنی در مناطق مختلف ورامین کردند تا این‌که نخستین روز بهمن ماه توانستند مخفیگاه یکی از زورگیران را شناسایی کنند.


همین کافی بود تا مأموران در اقدامی غافلگیرانه آرش را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

آرش در بازجویی‌ها سعی کرد خود را بی‌گناه معرفی کند اما وقتی در بازجویی‌های فنی و پلیسی خود را در تناقض گویی‌هایش گرفتار دید، لب به اعتراف گشود.


زورگیر تبر‌زن به مأموران گفت: همراه با برادرم دست به این زورگیری زدیم و بعد از آن حادثه دیگر دزدی نکردم چون می‌ترسیدم دستگیر شوم و به‌عنوان قاتل پای میز محاکمه بروم.وی افزود: برادرم در یکی از شهرهای شرقی کشور به‌خاطر سرقت گوسفند دستگیر شده و در زندان است.


گفت‌وگو با زورگیر تبرزن:
آرش که 24 سال دارد، ادعا می‌کند چون فکر می‌کرد مرد کارخانه‌دار را کشته است، ترسید خودش را به پلیس معرفی کند و در ادعاهایی عجیب همه حادثه را به گردن برادرش انداخت.


سابقه داری؟
دو سال پیش به‌خاطر سرقت دو گوسفند به زندان افتادم.


بیکاری؟
نه، پرسکار هستم.


پس چرا زورگیری؟
برادرم، «حسن» که 27 سال دارد بارها اصرار کرد برای زورگیری و سرقت کمکش کنم که در آخر پذیرفتم.


تبر از کجا تهیه کردی؟
برای زورگیری‌مان خریده بودیم.


از روز هولناک بگو؟
بعد از اصرارهای برادرم و تهیه تبر سوار بر موتور 125 «حسن» شدم و با هم به منطقه خیرآباد رفتیم که در آنجا مرد تنهایی را به‌عنوان طعمه‌مان شناسایی کردیم. وقتی به کنار طعمه رسیدیم از موتور پیاده شدم و یقه لباس مرد جوان را گرفتم و خواستم تا پول و گوشی موبایلش را بدهد، اما وی با من درگیر شد و در همان لحظه برادرم از موتور پیاده و تبر را از کاپشن من بیرون کشید و ضربه‌‌ای به سر آن مرد زد.


در این زورگیری پولی هم به‌دست آوردید؟
وقتی مرد جوان روی زمین افتاد گوشی‌‌اش را برداشتیم و وقتی داشتیم جیب‌هایش را می‌گشتیم خودرویی به سمت ما آمد که پا به فرار گذاشتیم.


می‌گویی در این ماجرا برادرت همه کارها را انجام داده‌است؟
بله من که تبر نزدم، برادرم تبر را از کاپشن من بیرون کشید و زد.


در آن وضعیت درگیری با طعمه‌تان چطور برادرت توانست تبر را از لباس تو بیرون بکشد؟
نمی‌دانم ولی این را می‌دانم که برادرم زد.


ازدواج کردی؟
تازه می‌خواستم زن بگیرم که زندگی‌ام با این ماجرا خراب شد.


از طعمه‌تان خبر داری؟
نه، فقط از مأموران شنیدم تا یک قدمی مرگ رفته اما خدا به من و برادرم رحم کرده است.بنابر این گزارش، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند استخوان جمجمه طعمه زورگیران به‌خاطر ضربه با تبر شکسته و قسمتی از آن نیز وارد مغز شده و دست چپ‌اش به صورت موقت لمس شده است.

 

این در حالی است که پزشکان عوارض بیشتری از این حادثه را با گذر زمان برای مرد جوان پیش‌بینی می‌کنند.این گزارش حاکی است بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین با تقاضای چاپ عکس زورگیر تبرزن خواست کسانی که در دام سرقت‌های خشن دو برادر افتاده‌اند به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران یا دادسرا مراجعه کنند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------