دستگیری عضو خارجی باند اسپایدر با ۱۷ کیلو کوکائین



اخبار حوادث - دستگیری عضو خارجی باند اسپایدر با ۱۷ کیلو کوکائین

اعضای باند اسپایدر که پس از قاچاق کوکائین از آمریکای‌جنوبی به تهران، دست به توزیع این محموله‌ها در سطح شهر می‌زدند، دستگیر شدند.

نخستین عضو این باند که به دام پلیس افتاد، یک تبعه آفریقایی بود که خردادماه امسال هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام دستگیر شد. او 800گرم کوکائین همراه خود داشت و بعد از دستگیری وی، تیمی از مأموران راهی فرودگاه شدند و در بازجویی از مرد آفریقایی توانستند ظرف چند ساعت رابط و یکی از عناصر اصلی باند را در مرکز و غرب تهران شناسایی کنند.

با اطلاعاتی که از مرد آفریقایی به‌دست آمده بود، مأموران موفق به دستگیری این دو نفر و کشف 800گرم کوکائین از آنها شدند. با توجه به اهمیت موضوع از همان روز یک تیم ویژه از پلیس مبارزه با موادمخدر، تحقیقات روی این پرونده را ادامه داد و پس از 5‌ماه کار مداوم و شبانه‌روزی، تعداد دیگری از اعضای این باند دستگیر شدند و از آنها 620گرم کوکائین کشف شد.

همزمان با دستگیری دیگر اعضای باند، اطلاعاتی از عوامل اصلی شبکه و واردکنندگان کوکائین از آمریکای جنوبی به تهران در اختیار پلیس قرار گرفت و مأموران پس از 3‌ماه زیرنظر گرفتن فعالیت اعضای این باند در خارج از کشور، به اطلاعات مهمی درخصوص قاچاق یک محموله بزرگ به ایران دست یافتند.

 براساس این اطلاعات، یکی از اعضای خارجی باند قرار بود این محموله را به ایران وارد کند که مأموران توانستند وی را هنگام ورود به کشور در یک عملیات ضربتی دستگیر و از او 17کیلو کوکائین کشف کنند.

 با دستگیری این مرد تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر افرادی که با این باند همکاری داشتند، ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------