آیا فوتبالیست قدیمي‌قاتل فرزندش را می‌بخشد؟



اخبار حوادث -  آیا فوتبالیست قدیمي‌قاتل فرزندش را می‌بخشد؟

درحالی که قرار است صبح امروز قاتل فرزند فوتبالیست قدیمي‌مازندران اعدام شود، تلاش‌ها برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول ادامه دارد.‌اين درحالی است که تا به حال چندین بار اجرای حكم متهم به تعویق افتاده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور در رابطه با‌اين حادثه گفت:"درگیری در سال 86 اتفاق افتاد که منجر به قتل «عبدا.. حسین‌ زاده» از سوي مردی به نام «ب- ق» شد. سیر رسیدگی به‌اين پرونده حدود شش سال طول کشید تا‌اينکه قرار شد در آذرماه سال 92 حکم قصاص قاتل اجرا شود، اما من به همراه رئیس زندان شهرستان نور وساطت کردیم و اجرای حکم را دو سه ماه به تاخیر انداختیم؛ چرا که‌اين موضوع با ماه محرم نیز مصادف شده بود.بعد از آن قرار شد 25 اسفند 92 حکم قصاص اجرا شود ولی باز هم چون‌اين تاریخ در روزهای پایانی سال و نزدیک به‌ايام عید بود خواستیم زمان اجرای حکم به بعد از عید موکول شود."

 

کامیار سالاریان ادامه داد:" قرار است صبح امروز – سه شنبه- حکم قصاص متهم اجرا شود و ما از طریق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور تلاش بسیاری برای اخذ رضایت انجام داده‌ایم. هر چند که اولیای دم خواستار اجرای حکم هستند امیدواریم در نهایت رضایت بدهند. اولیای دم در‌اين رابطه گفته‌اند هر اتفاقی قرار است بیفتد پای چوبه دار خواهد افتاد. پدر مقتول از فوتبالیست‌های بنام شهرستان رویان است که یک مدرسه فوتبال نیز دارد. او روحیه ورزشکاری دارد و به همین دلیل امیدواریم که از قصاص قاتل فرزندش گذشت کند.

 اخبارحوادث - قانون

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------