آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری عامل گروگان گیریهای سریالی/ 3 پسر نوجوان قربانی مرد تبهکار



اخبار ,اخبار حوادث ,دستگیری عامل گروگان گیریهای سریالی

اخبار حوادث - دستگیری عامل گروگان گیریهای سریالی/ 3 پسر نوجوان قربانی مرد تبهکار

مرد گروگان گیر که پس از ربودن 3 پسر نوجوان در خرمشهر در اجرای سناریوی اخاذی خود ناکام مانده بود قربانیان خود را در بیابان رها کرد.

به گزارش مهر چندی قبل مردی هراسان با مراجعه به ماموران پلیس شهرستان خرمشهر از ربوده شدن پسرش خبر داد.

 

این مرد در شکایت خود به ماموران گفت: پسر 17 ساله ام امروز برای انجام کاری از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. ساعتی بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد پسرم را ربوده و برای آزادی او باید پول پرداخت کنم.

 

وی ادامه داد: وقتی به مرد آدم ربا گفتم این پول را ندارم او با عصبانیت تلفن را قطع کرد و احتمال می دهم بلایی سر پسرم آورده باشد.

 

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، دادستان خرمشهر به تیمی از ماموران ماموریت داد تحقیقات در این زمینه را آغاز کنند.

 

بررسی ماموران نشان داد متهم وقتی نتوانسته شاکی را راضی به پرداخت پول کند پسر 17 ساله را در بیابان های اطراف خرمشهر رها و متواری شده بود.

 

گروگان نوجوان در جریان تحقیقات گفت: متهم به بهانه حمل بشکه های آب مرا صدا زد و سپس با تهدید چاقو به بیابان های اطراف شهر برد.

 

درحالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان دو فقره آدم ربایی دیگر قرار گرفتند. در این پرونده ها نیز مرد گروگان گیر پس از ناکامی در اخاذی از طعمه خود، وی را در محلی خلوت رها کرده بود.

 

علیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به طرح سه شکایت از مرد گروگان گیر، تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و با کمک قربانیان از متهم چهره نگاری شد.

 

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته، مرد گروگان گیر شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد. متهم در بازجویی ها انگیزه خود از این کار را اخاذی اعلام کرد.

اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------