پایان سرقت‌های 2 مامور قلابی مبارزه با موادمخدر



اخبار حوادث -  پایان سرقت‌های 2 مامور قلابی مبارزه با موادمخدر

دو مامور قلابی که از شهروندان به بهانه همراه‌داشتن موادمخدر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

ما ماموران کلانتری خاورشهر چند روز قبل حین گشت‌زنی به دو سرنشین خودرو سمند نقره‌ای‌رنگ مشکوک شدند و هنگام بازرسی از خودرو و سرنشینان آن بی‌سیم کشف کردند به همین دلیل دو متهم 18 و 28‌ساله را به کلانتری انتقال دادند.

 

از آنجایی که پرونده‌ای تحت‌عنوان سرقت تحت پوشش مامور توسط سرنشینان خودرو سمند در کلانتری در حال رسیدگی بود، ماموران احتمال دادند دو متهم دستگیرشده همان سارقان تحت تعقیب هستند. شاکی بعد از دیدن متهمان آنها را به‌عنوان سارقان مامورنما شناسایی کرد و گفت: «این دو نفر پس از آنکه از آنها کارت شناسایی خواستم مرا کتک زدند و پس از سرقت وجوه نقد همراهم فرار کردند.»


این پرونده به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهرری برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت و مالباخته به کارآگاهان گفت: «صبح روز 23 بهمن به محل کار خود در خاورشهر می‌رفتم که خودرو سمند مرا متوقف کرد و دو سرنشین آن از من کارت شناسایی خواستند.

 

آنها به این بهانه که موادمخدر دارم مرا بازرسی بدنی کردند و یکی از آنها که بی‌سیم به دست داشت، مدعی شد من در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارم.»  شاکی ادامه داد: «آن دو نفر در حال تهدید من بودند که از آنها کارت شناسایی خواستم اما ناگهان به سمتم حمله‌ور شدند و مرا زیر مشت و لگد گرفتند. آن زمان بود که شروع به درخواست کمک کردم اما آنها پس از سرقت پول‌هایم به سرعت سوار ماشین شدند و فرار کردند.»


کارآگاهان در ادامه فهمیدند یکی از متهمان به نام «داوود» مجرمی سابقه‌دار است که دو سال پیش نیز به اتهام سرقت با جعل عنوان دستگیر و روانه زندان شده بود. بررسی سوابق وی نشان داد او به‌تازگی پس از گذراندن دوران محکومیتش از زندان آزاد شده و سرقت‌هایش را همراه یکی از هم‌محلی‌های خود به نام «مهدی» از سر گرفته است.

 

همچنین معلوم شد سمند کشف‌شده از متهمان چندی پیش در منطقه شهرری به سرقت رفته است. هر دو متهم در اعترافات خود با بیان این موضوع که با خودروهای مسروقه، سرقت‌های متعددی انجام داده‌اند به استفاده از انواع خودروهای پراید، پژو 405 و سمند اعتراف و عنوان کردند پس از رهاکردن خودروهای مسروقه در بیابان‌ها و زمین‌های زراعی منطقه شهرری، خودرو جدیدی سرقت می‌کردند.


سرهنگ حسین زارع، رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره زورگیری و سرقت‌های تحت عناوین دولتی به‌ویژه در قالب ماموران مبارزه با موادمخدر، قرار قانونی توسط مقام قضایی صادر شده است و از مالباختگانی که با این شگرد به‌ویژه در مناطق شهرری، عباس‌آباد، کهریزک، اتوبان شهید باکری، محمودآباد، شهید ستاری، تهران‌نو، پاکدشت و فیروزآباد مورد زورگیری، تهدید و سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و طرح و پیگیری شکایت خود به این پایگاه مراجعه کنند.»

اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------