قتل فجيع نوعروس به دست شوهر افغاني



اخبار حوادث - قتل فجيع نوعروس به دست شوهر افغاني

مردي که سر نوعروس ۱۹ساله را بريده و متواري شده است تحت تعقيب قضايي قرار گرفت.

به گزارش خراسان، روز دوشنبه گذشته تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامي وي را در جريان جنايتي هولناک قرار دادند.

به دنبال دريافت اين خبر و با توجه به اهميت موضوع، بلافاصله «قاضي موحدي راد» براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کرد.

 تحقيقات قضايي که در منزل محل وقوع جنايت آغاز شده بود نشان داد جسد، مربوط به نوعروسي ۱۹ساله است که به تازگي زندگي خود را با جوان افغاني آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو درحالي روي بدن مقتول ديده مي شد که عامل جنايت سر اورا به طور کامل بريده و متواري شده بود.

در ادامه بررسي ها مشخص شد زوج جوان منزل مذکور را به تازگي اجاره کرده بودند اين درحالي بود که کارد خون آلود آشپزخانه نيز در کنار جسد قرار داشت و تازه داماد هم از محل گريخته بود.

اين گزارش حاکي است: به دستور مقام قضايي جسد زن جوان براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت اما اظهارنظرهاي اوليه پزشکي حاکي از آن است که چند ساعت از مرگ زن جوان گذشته و او شب قبل از کشف جسد به قتل رسيده است. ت

حقيقات کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي با دستورات صريح قاضي ويژه قتل عمد براي رديابي و دستگيري متهم فراري ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------